طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

رپورتاژ مهندسی

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

رپورتاژ معماری

نمونه رپورتاژ معماری به عنوان هنر و دانش طراحی ساختمانها و سازه ها تعریف می شود. تعریف وسیع تر معماری شامل طراحی محیط، سازه در حال ساخت و یا ساخته شده از برنامه ریزی شهری، طراحی شهری و معماری منظره تا مبلمان و اشیا می باشد. هوشمندسازی ساختمان همچنین می تواند به عنوان دستکاری اشکال، فرم ها، فضا و نور برای تغییر محیط ما تعریف شود. تعریف بسیار مشهوری از معماری، تعریفی است که توسط معمار فرانسوی لوکوربویزر ارائه شده است : “معماری بازی استادانه، درست و باشکوه اشکال زیر نور است.” احتمالاً هر معماری تعریف دلخواه و خاص خود را دارد. انجام معماری به دانش فنی قوی در زمینه های مهندسی، تدارکات، هندسه، تکنیک های ساختمان، طراحی عملکردی و ارگونومی نیاز دارد. رپورتاژ معماری همچنین به هنر و زیبایی شناسی خاصی نیاز دارد. معماری حوزه ای بسیار گسترده و انسانی است که در عین حال فنی، هنری و اجتماعی است. حرفه معمار توانایی خاصی در سنتز اطلاعات ناشی از مناطق مختلف را می طلبد و معماران معمولاً در گروههایی متشکل از متخصصان بسیار هستند. امروزه، رپورتاژ عمران دامنه وسیع ساخت و ساز، تقاضای طیف گسترده ای از سازه های مختلف و گرایش عمومی به این تخصص، که در زمینه ساخت و ساز بسیار وجود دارد، باعث شده است که معماری اغلب در چندین تخصص مختلف تقسیم شود. دیتیل راه پله گروه معماری اویم شاهانه با به کار گیری مهندسین حرفه‌ای و فعال در زمینه ساخت و ساز قادر است پروژه های متنوع ساختمانی را به انجام برساند.

http://atapush.gigfa.com/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-bim-%d8%af%d8%b1-hse/?i=1

جهت هماهنگی و سفارش رپورتاژ

  1. ثبت‌نام و سفارش در سایت اویم شاهانه ویلا www.evimshahane.com و اویم شاهانه ساخت وساز

  2. شماره تماس ثابت ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸

  3. هزینه رپورتاژ ۳۰۰ هزار تومان در سایت ویلا

  4. هزینه رپورتاژ ۳۰۰ هزار تومان در سایت ساخت و ساز

  5. هزینه رپورتاژ در ۲ وب سایت ۵۰۰ هزار تومان

  6. بک لینک از سایت ویلا اویم شاهانه ماهانه ۵۰ هزارتومان ۳ ماهه ۱۰۰ هزار تومان ۶ ماهه ۲۰۰ هزار تومان سالانه ۴۰۰ هزار تومان

  7. بک لینک از سایت ساخت و ساز اویم شاهانه ۵۰ هزارتومان ۳ ماهه ۱۰۰ هزار تومان ۶ ماهه ۲۰۰ هزار تومان سالانه ۴۰۰ هزار تومان

  8. قوانین مقاله : بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ واژه، عکس بین ۳ تا ۱۰ عدد، لینک ۳ عدد، فیلم ۱ عدد.

  9. موضوع رپورتاژ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران منتشر خواهد شد.

  10. به آدرس ایمیل villa@evimshahane.com رپورتاژ خود را در قالب فایل RAR یا ZIP  ارسال نمائید.

  11. شماره کارت جهت واریزی ۶۰۳۷۹۹۷۵۸۹۹۴۱۲۳۷ به نام رضا امیری ارسال عکس واریزی الزامیست .

۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ شماره تماس

رپورتاژ معماری

رپورتاژ معماری

رپورتاژ عمران

نمونه رپورتاژ مهندسی عمران یک رشته مهندسی حرفه ای است که با طراحی، ساخت و نگهداری از محیط فیزیکی و طبیعی ساخته شده از جمله کارهای عمومی مانند جاده ها، پل ها، کانال ها، سدها، فرودگاه ها، سیستم های فاضلاب، خطوط لوله، اجزای سازه ای ساختمان ها، و راه آهن. مهندسی عمران به طور سنتی به تعدادی از زیرشاخه ها تقسیم می شود. مهندسی غیر نظامی از مهندسی نظامی ساوا رپورتاژ معماری گروه معماران و مهندسان اویم شاهانه معتقدند هر مشتری نیازها و سلیقه منحصر به فردی دارد و منظور پشتیبانی از آن گروه طراحی ویلا متشکل از تیمی است، میتواند ایده های شما را بفهمد و بهترین و خلاق ترین طرح طراحی و اجراء کنند و در نتیجه رویای شما به واقعیت تبدیل شود.

ویلا ژاپنی

رپورتاژ طراحی داخلی

نمونه رپورتاژ داخلی ساختمان، و یا عمارت، یک ساختار با یک سقف و دیوار ایستاده و به طور دائم در یک مکان، مانند یک خانه یا کارخانه است. ساختمانها در اندازه ها، اشکال و عملکردهای گوناگونی وجود دارند و در طول تاریخ برای عوامل مختلفی از مصالح ساختمانی موجود، شرایط آب و هوایی، قیمت زمین، شرایط زمین، کاربری های خاص و دلایل زیبایی شناسی سازگار بوده اند. ساختمانها چندین نیاز اجتماعی را تأمین می کنند. در درجه اول به عنوان پناهگاه آب و هوا، امنیت، فضای زندگی، خلوت، برای نگهداری وسایل و زندگی و کار راحت.  یک ساختمان به عنوان یک سرپناه نشان دهنده تقسیم بندی فیزیکی زیستگاه انسان فضای داخلی (مکانی برای آسایش و امنیت) و خارجی (مکانی است که ممکن است گاهی سخت و مضر باشد) است. از زمان اولین نقاشی های غار، ساختمانها نیز تبدیل به اشیا یا بوم هایی با بیان هنری بسیار شده اند. در سالهای اخیر، رپورتاژ عمران علاقه به برنامه ریزی پایدار و روشهای ساختمانی نیز به بخشی از روند طراحی بسیاری از ساختمانهای جدید تبدیل شده است. اجرای راه پله ما در شرکت اویم شاهانه به شما بهترین طراحی ها برای ساخت ویلا و ساختمان را ارائه می دهیم.

رپورتاژ دکوراسیون داخلی

نمونه رپورتاژ دکوراسیون ویلا یک نوع از خانه است که در اصل معمولا دارای یک طبقه و با سقف های شیبدار است. از زمان ریشه در ویلا در روم، ایده و عملکرد ویلا به طور قابل توجهی تکامل یافته است. نماهای کلاسیک پس از سقوط جمهوری روم، ویلا ها به ترکیبات کشاورزی کوچکی تبدیل شدند که در اواخر دوران باستان به طور فزاینده ای تقویت می شدند و گاهی برای استفاده مجدد به عنوان صومعه به کلیسا منتقل می شدند. رپورتاژ معماری سپس آنها به تدریج از طریق قرون وسطی به خانه های شیک و زیبای کشور تبدیل شدند. به اصطلاح مدرن “ویلا” می تواند به انواع و اندازه های مختلف اقامتگاه اعم از نیمه جدا شده حومه شهر اشاره داشته باشد ویلا دونفره برای اقامت در رابط زمین و شهر وحشی.

رپورتاژ عمران

رپورتاژ عمران

رپورتاژ تاسیسات ساختمان

نمونه رپورتاژ تاسیسات یکی دیگر از خدمات گروه تخصصی اویم شاهانه و مهندسان اویم شاهانه این است که در دفتر معماری ما امیدواریم که با ارائه طرح های نفس گیر برای ساخت ویلا در کل کشور، سبک زندگی شما و آرزوهای شما و بدون دغدغه های مشکلات زندگی شهری راحت کنیم طراحی سازه های چوبی و برای مشتریان عزیز و میهمانان شما طرح های بی نظیری را ارائه دهیم، گروه طراحی ما بسیاری از پروژه های ویلایی با نتایج رضایت بخش کار کرده است خدمات طراحی، اجرا، خرید و تهیه مبلمان منزل، مدیریت پروژه گروه اویم شاهانه مترادف با خانه شاهانه من است که ناشی از تعهد خود برای توسعه پروژه های خود است. اویم شاهانه انواع کار ساختمان داخلی و خارجی برای پروژه های مسکونی و تجاری تخصصی است سازه در معماری با تیم بسیار ماهر خودمان را با لوازم حرفه ای دقیق و به موقع ارائه می دهیم ما همچنین راه حل های مقرون به صرفه در رابطه با متریال ها ارائه می دهیم. طراحی و ساخت ویلا تخصص حرفه ای ماست که با اشتیاق کامل برای جلب رضایت مشتریان کار میکنیم.

معماران ویلا بابل

رپورتاژ تاسیسات 

نمونه رپورتاژ تاسیسات ساختمانها و تأسیسات به عنوان مکانهای صنعت تجارت و تولید، دولت و مراکز استفاده مدنی یا فرهنگی عمل می کنند. طراحی ویلا دماوند رپورتاژ عمران هر کدام از آنها عملکردی را دنبال می کنند، اما همچنین باید مقرون به صرفه، از نظر زیبایی شناسی در بافت فرهنگی محلی خوشایند و پایدار باشند. رویکرد چند رشته ای ما به تخصص طیف متنوعی از متخصصان متکی است، به طوری که ما قادر به پشتیبانی از مشتریان خود در طول چرخه حیات ساختمان ها هستیم. از طراحی اولیه مفهوم تا تکمیل پروژه، خدمات کاملی از جمله معماری، برنامه ریزی، مهندسی، تجزیه و تحلیل اقتصادی، رپورتاژ معماری برنامه و مدیریت ساخت و خدمات و عملیات و نگهداری را ارائه می دهد. فنگ شویی در معماری ما در گروه اویم شاهانه متعهد می‌شویم که با درک درست نیازهای مشتریان، منابع خود را با رویکردی متمایز به کار گرفته و حداکثرسازی رضایت همه ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رپورتاژ مکانیک 

نمونه رپورتاژ مکانیک یا مکانیک سازه ها محاسبه تغییر شکل ها، انحرافات و نیروهای داخلی یا تنش ها و درون سازه ها، یا برای طراحی یا برای ارزیابی عملکرد سازه های موجود است. این یکی از زیر مجموعه های تحلیل ساختاری است. تجزیه و تحلیل مکانیک سازه به داده های ورودی مانند بارهای سازه ای، نمایش هندسی سازه و شرایط پشتیبانی و خصوصیات مواد نیاز دارد. معماری های تک مقادیر خروجی ممکن است شامل واکنشهای پشتیبانی، رپورتاژ معماری تنشها و جابجاییها باشد. مکانیک سازه پیشرفته ممکن است تأثیرات پایداری و رفتارهای غیرخطی را شامل شود. مکانیک سازه ها یک زمینه مطالعه در مکانیک کاربردی است که رفتار سازه ها را تحت بارهای مکانیکی مانند خم شدن تیر، کمانش ستون، پیچش شافت، انحراف پوسته نازک و ارتعاش پل بررسی می کند. سه روش برای تجزیه و تحلیل وجود دارد: روش های انرژی، روش انعطاف پذیری یا روش سختی مستقیم که بعداً به روش عناصر محدود و رویکرد تجزیه و تحلیل پلاستیک تبدیل شد. ما در گروه اویم شاهانه در تلاشیم که به شما خدمات لازم برای ساخت مناسب و بهترین سازه و ساختمان های مناسب را ارائه کنیم و شما را به آرزوی خود و خواسته مناسب خودتان برسانیم.

رپورتاژ

رپورتاژ

رپورتاژ سازه

نمونه رپورتاژ سازه در زمینه از محیط زیست ساخته شده، اصطلاح (ساختار یا سازه) به هر چیزی است که اشاره دارد ساخته شده بتن اکسپوز و از نقاط مختلف مرتبط با یک محل ثابت در زمین یا هر جایی متصل است. این شامل ساختمانها نیز می شود، اما اصطلاح سازه را می توان برای اشاره به هر بدنه از قطعات متصل به هم که برای تحمل بار طراحی شده است، حتی اگر برای اشغال افراد در نظر گرفته نشده باشد. طراحی ویلا لاکچری مهندسان بعضی اوقات از این ساختارها به عنوان “غیر ساختمانی ” یاد می کنند. نمونه های متداول عبارتند از:

  • قنات و گذرگاه.

  • پل

  • کانال

  • برج و دودکش خنک کننده

  • سدها

  • راه آهن

  • جاده ها

  • دیوارهای حائل

  • تونل

 

باغ فین کاشان

مهندسان سازه برای اطمینان از کارآیی و پایداری ساختارها، طراحی، ارزیابی و بازرسی می کنند. طراحی و معماری مهندسین سازه کار در محدوده بسیار وسیعی از ساختارهای، از جمله؛ ساختمان ها، پل ها، سکوهای نفتی و غیره. وظیفه مهندسان عمران طراحی، ساخت، نگهداری و بهبود فیزیکی محیط از جمله پل، تونل، جاده ها، راه آهن، کانال، سد، دفاع ساحلی و غیره است.

رپورتاژ ساخت و ساز

نمونه رپورتاژ ساخت و ساز دفتر طراحی معماری اویم شاهانه در سال ۱۳۸۹ تأسیس گردیده و در ۱۰ سال گذشته بیش از ده ها پروژه طراحی ویلا را به اتمام رسانده است. این شرکت دارای بالاترین رتبه در رشته های مختلف از سازمان مدیریت و برنامه ریزی می­باشد. تادائو آندو کسب چندین جوایز مسابقات معماری و این شرکت با در اختیار داشتن بیش از ده دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، تیم مهندسین حرفه‌ای و فعال و همچنین با بکارگیری مدیریت پیشرفته و نرم افزار و توجه مضاعف به کیفیت کار (QA-QC) قادر است تمام وجوه پروژه‌های ساختمانی را به انجام برساند، دفتر معماری کوشک در ارائه خدمات طراحی معماری و سازه با اصول سبک های معماری و اصول ساخت و ساز برای پروژه های مسکونی و تجاری با مهندسین طراح و معمار به صورت تخصصی در زمینه سبک های مختلف بین المللی به خوبی آشنا و تسلط دارند و همچنین هدف ما ایجاد روابط پایدار با مشتریان خود از طریق ارتباطات قوی و سخت کوشی هستیم ما همیشه خوشحال می شویم که طرح های جذاب و شگفت انگیز را برای طراحی های شما انجام بدیم

 

رپورتاژ ساختمان

نمونه رپورتاژ الکتریکی یک سیستم الکتریکی، در بافت یک ساختمان، شبکه ای از هادی ها و تجهیزات است که برای حمل، توزیع و تبدیل برق به طور ایمن از نقطه تحویل یا تولید به بارهای مختلف اطراف ساختمان که انرژی الکتریکی را مصرف می کنند، طراحی شده است. طراحی ویلا رومی رپورتاژ معماری ساختمانهای کوچک تجاری یا مسکونی دارای سیستم توزیع برق بسیار ساده ای هستند. این شرکت دارای ترانسفورماتور خواهد بود که روی یک بالشتک در خارج از ساختمان قرار می گیرد یا به یک قطب ابزار متصل می شود. ترانسفورماتور ولتاژ را از ۱۳.۸ کیلو ولت به ۱۲۰/۲۴۰ یا ۱۲۰/۲۰۸ ولت کاهش می دهد و سپس برق را به یک منبع منتقل می کند، که متعلق به این ساختمان است و سابقه مصرف برق را ثبت می کند. عکس کنیتکس دیوار گروه ما در دفتر معماری کوشک در حال پیشرفت به شرکتی نو اندیش، ارزش‌آفرین و خلاق، که نیازهای مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و با جدیدترین روش‌ها نوین ساختمانی تامین نماید و بیشترین رضایت مشتریان را در کارنامه خود داشته باشد. برای اطلاع از اینکه چرا ما یکی از بهترین شرکت های طراحی ویلا در ایران هستیم با ما تماس بگیرید.

آگهی رپورتاژ ساختمان

نمونه رپورتاژ ساختمان اصطلاح ” آپارتمان ” به یک واحد مسکونی مستقل گفته می شود که فقط بخشی از ساختمان را به طور معمول در یک سطح اشغال می کند. این آپارتمان به طور کلی با املاک و مستغلات آمریکای شمالی در ارتباط است؛ گرچه آپارتمان ها از زمان روم معمول بوده اند. تصور می شود که این اصطلاح در اواسط قرن هفدهم، از کلمه فرانسوی “appartement” مشتق شده از ایتالیایی “appartamento” به نوبه خود از “appartare” به معنی “جدا شدن” گرفته شده باشد. در آمریکای شمالی، آپارتمان ها به طور معمول اجاره داده می شوند. از بلوک های مسکونی که ساکنان در آن اقامتگاه خود دارند، به عنوان ” کانکس ” نامیده می شود. در بریتانیا، اصطلاح « طراحی ویلا دوبلکس، به اشاره آپارتمان (نه یک خانه ) است که شامل دو طبقه از محل اقامت، همراه با راه پله داخلی است. از نظر تاریخی، از این واژه به عنوان یک خانه استفاده می کردند، رپورتاژ ساخت و ساز اما اصطلاح دوبلکس به دلیل آمریکایی بودن ادراک شده، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و عموماً در آپارتمان هایی با طراحی مدرن تر به کار می رود، در حالی که یک خانه معماری سنتی تر است. در پرکاربردترین زمینه ساخت و ساز فرآیندهای مربوط به تحویل ساختمان ها، زیرساخت ها و تأسیسات صنعتی و فعالیت های مرتبط تا پایان عمر آنها را در بر می گیرد. این کار معمولاً با برنامه ریزی، تأمین مالی و طراحی آغاز می شود و تا زمان ساخت دارایی و آماده استفاده ادامه می یابد. ساخت و ساز همچنین شامل کارهای تعمیرات و نگهداری، هرگونه کار در جهت توسعه،  گسترش و بهبود دارایی و تخریب نهایی، از بین بردن یا از کار انداختن آن است.

طراحان حرفه ای غرفه

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

طراحی غرفه

یک طراحی غرفه مناسب، طرحی است که خواسته اصلی آن غرفه را به نمایش می گذارد. این غرفه باید بتواند از طریق موج شلوغی و سایر غرفه های نمایشگاه در این نمایشگاه برجسته شود. همچنین باید یک طرح منحصر به فرد داشته باشد تا تجربه تأثیرگذاری بالایی را برای شرکت کنندگان ایجاد کند. استفاده از رسانه های مختلف به عنوان ارتباطی برای غرفه نمایشگاه شما موثر خواهد بود. پتینه کاری روی چوب ساخت غرفه شما می توانید به این طریق و با استفاده از رسانه، بتوانید توجه بیشتری را به غرفه خود جلب کنید. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی برای ایجاد خلق و خو و احساسو همچنین ظاهر مناسب غرفه خود از رنگ ها به صورت خلاقانه استفاده کنید اما مراقب باشید از رنگ های زیادی استفاده نکنید تا پیام رسانی شما به وسیله این غرفه را به خطر نیندازد. طراحی غرفه سعی کنید از ایده های نو استفاده کنید؛ مفاهیم تازه در مقایسه با طرحهای استاندارد و معمولی توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. برای جذب افراد بیشتر به فضای نمایشگاه خود، به دنبال یک جور تبلیغ منحصر به فرد باشید. آبنما دیواری ممکن است کوپن تخفیف برای خریدهای بعدی یا معاملات ارائه شود یا یک بازی تعاملی با اقلام کوچک به عنوان جایزه برای تشویق شرکت کنندگان برای مراجعه به غرفه شما مناسب باشد. به یاد داشته باشید، غرفه نمایشگاه شما می تواند تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد، بنابراین حتماً مفهوم غرفه خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا بتوانید پیام و هدفی را که هدف آن هستید، انجام دهید. با این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که نمایشگاه را با تعداد زیادی مشتری بالقوه تجاری تعطیل خواهید کرد.

https://jostir.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d9%84%d9%87/

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی هنگام ساخت خانه، باید با استفاده خلاقانه از فضا، منطقه بندی و محدودیت های زمین برطرف شود. هوشمند سازی ساختمان چیست؟ همانطور که هر غرفه دار می تواند تصدیق کند، به نمایش گذاشتن محصولات یا کالاها در فضای غرفه گران است و همین استفاده خلاقانه از فضا را برای تأثیر بیشتر ضروری می کند. هنگام برنامه ریزی برای غرفه نمایشگاه بعدی خود، نگرانی های مربوط به طراحی مربوط به فضای زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که غرفه نمایشگاه شما فضای کافی برای کارکنان غرفه و شرکت کنندگان را دارد.
  • اگر می خواهید محصولات را به نمایش بگذارید مطمئن شوید که می توانید آنها را به راحتی در فضای غرفه خود جای دهید.
  • اگر می خواهید فضای صمیمی تری برای جلسه داشته باشید، طراحی غرفه اتاق های کنفرانس خصوصی را برای غرفه خود در نظر بگیرید.
  • چیدمان های آزاد و آویز ها اغلب می توانند برای شرکت کنندگان و افراد احتمالی جذاب تر باشند.
  • می توان فضاهای کوچک را برای ایجاد احساس بزرگتر با طاق نماها یا سازه های آویزان بالای سر، ایجاد کرد
  • استفاده موثر از فضای غرفه می تواند زمان انتظار برای حاضران را کاهش دهد. در صورتی که یک نفر برای مراجعه کنندگان توضیحاتی را ارائه کند، باعث می شود که آن ها معطل نشوند و اگر می خواهند با کارکنان صحبت کنند می توانید اجرای سقف پیش تنیده با ارائه سایت و یا آدرس تلگرام و اینستاگرام آنها را راهنمایی کنید تا سوالات خود را راحتتر بپرسند.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

آموزش طراحی غرفه های نمایشگاهی

برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نحوه طراحی کف غرفه
  • نحوه طراحی دیوار غرفه
  • نور پردازی غرفه
  • فضا سازی غرفه
  • نحوه طراحی کانتر و ضوابط طراحی آن
  • نحوه طراحی ویترین به همراه ضوابط طراحی
  • نحوه طراحی کتیبه و سر درب غرفه
  • طراحی انواع لایت باکس ها
  • طراحی استند نمایش محصول
  • طراحی انواع فلاور باکس ها
  • شناخت و طراحی انواع لوگوها
  • طراحی نیم طبقه غرفه به همراه ضوابط طراحی
  • نحوه متریال دهی به غرفه
  • نحوه تنظیمات رندرگیری
  • دیتیل اجرایی غرفه
  • نحوه شیت کردن و جزییات گذاری بخش های غرفه

قیمت کنیتکس دیوار حیاط

برای طراحی مناسب یک غرفه قابل حمل نیز بهتر است به نکات زیر نیز توجه کنید.

  1. نیازهای خود را ارزیابی کنید

به اندازه غرفه ای که قصد اجاره آن را دارید فکر کنید. سپس، طراحی غرفه مشخص کنید که شرکت کنندگان پس از رسیدن به غرفه شما می خواهند چه کار کنند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آنها وارد غرفه شده و در فضا قدم بزنند. موزه گوگنهایم نیویورک ساخت غرفه یا ممکن است بخواهید شرکت کنندگان در غرفه بایستند و به محصولات نمایش داده شده از جلو غرفه نگاه کنند. نحوه دستیابی غرفه خود به نمایشگاه را ارزیابی کنید. اگر قصد حمل آن را دارید، هزینه های انجام این کار را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است اندازه یا طرح را محدود کند. (برای غرفه های حامل حمل)

طراحی غرفه

۲. طراحی غرفه

سبک نمایشگاه را انتخاب کنید.

غرفه های نمیاشگاهی قابل حمل که روی میز قرار داده می شوند، اصول طراحی غرفه نمایشگاهی بیشترین انعطاف پذیری را به شما می دهند، خصوصاً اگر اندازه غرفه شما با توجه به مکان تغییر کند، این مسئله بسیار مهم است. ساخت غرفه بعلاوه، غرفه های نمایش مدولار به راحتی قابل حمل، معماری ویلا راه اندازی و پاره شدن هستند. هزینه طراحی غرفه نوع دیگری از غرفه های نمایشگاهی قابل حمل با قابلیت پشتیبانی از خود است که بر روی چارچوب سبک مخصوص خود ایستاده است. مطمئن شوید که سبکی که انتخاب کرده اید فضای کافی برای ارائه های چندرسانه ای مانند لپ تاپ ها برای نمایش فیلم های نمایشی را فراهم می کند.

  1. پیام اصلی را بیان کنید

همانطور که عناصر طراحی شده برای غرفه خود را شروع می کنید، در مورد یک پیام کلیدی تصمیم بگیرید که افراد را به خود جذب کند. همه پنل ها، نگهدارنده ها و سایر عناصر تشکیل دهنده غرفه شما باید در اطراف این پیام طراحی شوند، ویلا رومی بنابراین آنچه می فروشید برای حاضران روشن است. به عنوان مثال، اگر دی وی دی های آموزشی می فروشید و پیام شما در مورد ترغیب مردم برای خرید یکی از دی وی دی های شما هنگام حضور در نمایشگاه است، از فضای دیوار غرفه خود برای جلب بازدیدکنندگان استفاده کنید. سپس از واحد های مدولار برای نگه داشتن DVD ها در قسمت جلوی غرفه استفاده کنید تا شرکت کنندگان بتوانند آنهایی را که می خواهند خریداری کنند انتخاب کنند.

  1. توسعه گرافیک

سرانجام، شما باید دیوارها و واحدها را با طرح های گرافیکی بپوشانید که پیام شما را به طور واضح توضیح می دهد در حالی که با رنگ شرکت و مواد بازاریابی مطابقت دارد. این به شما کمک می کند تا حس تداوم را در غرفه ایجاد کنید.  برای برجسته سازی اطلاعات موجود در غرفه خود، عناصر روشنایی سبک و پخش شده را که حمل و نقل آنها آسان است، اضافه کنید تا باعث جذابیت بیشتر آنها شود.

ایده طراحی غرفه نمایشگاهی

  • از رنگ های قابل توجه استفاده کنید

در حالی که طرح رنگ آمیزی شما باید با طراحی کلی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد، اما باید به اندازه کافی روشن باشد تا برجسته شود. رنگ هایی که بیش از حد خسته کننده یا خنثی هستند باعث می شوند نمایشگاه شما دیده نشود. ایده طراحی ویلا اگر پویایی رنگ شما شامل رنگهای روشن نیست، به جای آن استفاده از سطوح فلزی یا بافت های جالب را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که انتخاب های رنگی شما احساساتی را ایجاد می کند که می خواهید در بازدیدکنندگان ایجاد کنید. جذب چشم اندازها برای ایجاد بازگشت سرمایه بسیار مهم است، بنابراین ایجاد جذابیت بصری، سطح بالایی در یک نمایشگاه تجاری دارد و بسیار مهم است.

  • اهمیت نورپردازی را دست کم نگیرید

یک غرفه با روشنایی هوشمند می تواند ویژگی های طراحی را برجسته کرده و مناطق مشکل را به حداقل برساند. همین مورد را می توان برای یک نمایشگاه تجاری گفت که از نورپردازی به روش های خلاقانه و منحصر به فرد استفاده می کند. مقالات ویلای مدرن نمایشگرهای کم نور یک اشتباه رایج است که اغلب در بیشتر نمایشگاه ها مشاهده می شود. یک نمایشگر با نور مناسب ضروری است و به بازدیدکنندگان امکان می دهد جزئیات مهم غرفه شما را به راحتی مشاهده کنند.

علاوه بر این، می توانید برای روشنایی سایر مناطق اصلی نمایشگاه شما مانند نمایشگرهای محصولات و موارد تبلیغاتی، از روشنایی استفاده کنید.

  • کفپوش

کف سازی یکی از مهمترین قطعات طراحی غرفه نمایشگاهی عالی است و اغلب نادیده گرفته می شود.  ساخت غرفه کفپوش های نمایشگاه می توانند ظاهری جذاب برای غرفه شما ایجاد کنند و همچنین می توانند راحتی کارکنان و بازدید کنندگان را هنگام ایستادن به مدت طولانی فراهم کنند.

کفپوش یا موکت در مراسم ممکن است خسته کننده باشد و در بدترین حالت ممکن است با رنگهای خاص یا عناصر طراحی غرفه شما برخورد کند. کفپوش های سفارشی می توانند این عناصر طراحی و همچنین تجربه کلی را برای شرکت کنندگان در غرفه شما افزایش دهند.

  • در غرفه رسانه

استفاده از رسانه ها به عنوان عناصر دیداری یا شنیداری می تواند باعث جذب بسیاری از شرکت کنندگان شود.  از بین تصاویری که شرکت کنندگان می بینند تا موسیقی که می شنوند، ساخت غرفه رسانه نقش اصلی را در ایجاد جو و برقراری ارتباط با پیام هایی دارد که به غرفه داران در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. از چندرسانه ای می توان برای پشتیبانی از نمایش ها و مسابقات محصولات و افزایش گرافیک غرفه از طریق نمایشگرها، صفحه های لمسی، دیوارهای ویدئویی و واقعیت افزوده استفاده کرد. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی در ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع فناوری را می خواهید در غرفه خود بگنجانید تا از همان ابتدا در فرآیند طراحی غرفه نمایشگاه تجاری مورد توجه قرار گیرد.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان

اولین راه برای کاهش هزینه های ساخت و ایجاد یک غرفه در نمایشگاه،  ساخت غرفه داشتن شریک یا یک سرمایه گذار در غرفه نمایشگاهی شماست. انتخاب شریک مناسب و یا سرمایه گذار برای غرفه نمایشگاه و نیز برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی موفق تجاری بسیار مهم است. در ادامه ما کلیدهای انتخاب یک شریک نمایشگاه را توضیح می دهیم که می تواند نیازهای نمایشگاهی شرکت شما را برآورده کند.

  • یافتن شریک یا سرمایه گذار غرفه در نمایشگاه

 

روند یافتن شریک مناسب نمایشگاه می تواند زمان بر باشد و طراحی و ساخت آن در ماه ها به طول می انجامد.  جستجوی شریک در نمایشگاه خود را زود شروع کنید تا در صورت فرصت کافی برای طراحی و ساخت غرفه ارزان نمایشگاهی خود، تناسب مناسب را با شریک خود پیدا کنید.

  • نیازهای خود را بشناسید.

هنگام صحبت با یک شریک نمایشگاه احتمالی، با نیازها، بودجه و مهلت مقرر خود پیشرو باشید.  در مورد توانایی های هر یک از شرکای احتمالی تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت های مورد نظر شما می توانند بودجه مورد نظر، مهلت زمانی و طراحی غرفه های نمایشگاه تجاری شما را برآورده کنند.

  • به دنبال تجربه باشید

هنگام انتخاب شریک یا سرمایه گذار مناسب نمایشگاه، تجربه همه چیز است. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی شرکای نمایشگاه با سابقه طولانی و موفق، تیم های باتجربه ای از طراحان و سازندگان نمایشگاه را تجربه کرده اند که به عنوان یک واحد منسجم کار می کنند، باغ عمارت عکاسی طراحی غرفه ارتباط نادرست را به حداقل می رسانند و منجر به یک روند ساده تر طراحی و ساخت می شوند.

  • منابع را بررسی کنید

از هر یک از شرکای احتمالی یا سرمایه گذاران نمایشگاه درخواست و پیگیری کنید. طراحی ویلای کلاسیک تماس با مراجع به شما امکان می دهد در مورد تجربیات دیگران در مورد خدمات مورد نیاز خود بیشتر بدانید، اینکه یک شریک نمایشگاه چگونه می تواند بودجه، جهت، نحوه حل مشکلات و سطح خدمات مشتری را که ارائه می دهد دنبال کند. اگر شما جزو آن دسته شرکت هایی هستید که در طول سال در چندین نمایشگاه شرکت می کنید و به غرفه هایی احتیاج دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که غرفه های قابل حمل را برای کار خود تهیه کنید.

  • ساخت غرفه قابل حمل

اگر قصد دارید در تعدادی از نمایشگاه های تجاری شرکت کنید و می خواهید کار در راه اندازی غرفه را راحت تر کنید، باغ و عمارت برای برگزاری مراسم عروسی غرفه های قابل حمل نمایشگاه ابزاری ارزشمند است. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی اگرچه می خواهید نمایشگاه شما به راحتی قابل حمل باشد، طراحی غرفه اما غرفه های قابل حمل هنگام حضور در نمایشگاه شما، هنوز هم نیاز به جلب و جذب شرکت کنندگان دارند. برنامه ریزی دقیق کلید ایجاد یک غرفه قابل حمل است که تمام کارهایی را که لازم دارید انجام می دهد در حالی که مردم را متقاعد می کنید محصولات یا خدمات شرکت شما ارزش بررسی دارند.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • راه های دیگر ساخت یک غرفه نمایشگاهی ارزان

راه های دیگری نیز برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی ارزان وجود دارد، برای مثال ساخت غرفه فروشگاهی با سازه های ماکسیما که دست دوم هستند و نیز ساخت غرفه نمایشگاهی با سازه های اسپیس فریم که این سازه های فلزی طوری ساخته و طراحی شده اند که چند خاصیت مهم را در خود داشته باشند که مهمترین آنها دوام و مقاومت بالا در عین ظرافت و زیبایی است. طراحی ویلای کوچک با توجه به اینکه بسیاری از نمایشگاه ها تنها تا چند روز برگزار می شوند، افراد ترجیح می دهند تا بودجه بالایی را صرف غرفه سازی نکنند. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه های طراحی و ساخته شده که زرق و برق زیادی را دارند همیشه کارا نیستند و البته قیمت نسبتا سنگینی را به شرکت کنندگان تحمیل می کنند.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

در مراحل طراحی و ایجاد نمایشگاه چهار مرحله اصلی وجود دارد، از جمله:

  1. نیازسنجی

ساخت ویلا در چالوس

فرم نیاز سنجی را تکمیل کنید. طراحی غرفه فرم نیاز سنجی لیستی از سوالاتی است که سرمایه گذار نمایشگاه شما که ممکن خود شرکت یا فرد دیگری باشد، برای درک بهتر دید خلاق شما استفاده می کند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا سرمایه گذار نمایشگاه خود را در مورد استفاده از مواد و تکنیک های طراحی هنگام طراحی و ساخت نمایشگاه خود راهنمایی کنید.

  1. مفاهیم اولیه را مرور و اصلاح کنید

طراح نمایشگاه طرح ها و مفاهیم خشن طرح طراحی را به شما ارائه می دهد. تالار عروسی ساخت غرفه هنگامی که شما با یک طرح موافقت می کنید، سپس طراح نمایشگاه نقشه های خطی و رندرهای سه بعدی از نمایشگاه شما ایجاد می کند تا درک بهتری از چگونگی به نمایش درآوردن نمایشگاه خود پس از اتمام داشته باشید.

  1. جزئیات و چارچوب نمایشگاه را ایجاد کنید.

سپس طراح نمایشگاه طرح را تحویل می دهد تا بازداشت کنندگانی را که از نرم افزار CAD برای ترسیم اجزای سازنده چارچوب نمایشگاه شما استفاده می کنند، به نمایش بگذارد. نگهدارنده نمایشگاه مشخصات کامل قطعات، مواد،  ساخت غرفه پایان کارها و روش های ساخت را برای کار به مدیران پروژه و سازندگان نمایشگاه ارائه می دهد. سپس مشخصات گرافیک نهایی شده و به الگوهای طراحان گرافیک تبدیل می شود.

  1. پیش نمایش و تأیید نمایشگاه

پس از ساختن نمایشگاه، این فرصت را خواهید داشت که پیش نمایش غرفه در محل شریک نمایشگاه خود را انجام دهید. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی در طول پیش نمایش، می توانید از شریک نمایشگاه خود بخواهید که در صورت لزوم، غرفه های شما را اصلاح و تنظیم کند.

متراژ غرفه های نمایشگاه

غرفه های نمایشگاه در ابعاد مختلف طیف گسترده ای دارند. بیشتر اوقات غرفه های نمایشگاه در ابعاد غرفه ۱۰’x10 ‘ساخته می شوند که به طور گسترده در صنعت به عنوان یک غرفه خطی خطی شناخته می شود. ساخت غرفه های ۱۰’x10 “غرفه های درون خطی” نامیده می شوند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که در کنار سایر غرفه های کف نمایشگاه قرار بگیرند.  این نوع غرفه ها به جلو باز می شوند و یک بعد فضای باز را برای شرکت کنندگان فراهم می کنند تا با تیم شما تعامل کرده و به غرفه خود وارد شوند. طراحی غرفه های داخلی نیز در اندازه های گسترده تری موجود هستند – طراحی ویلا در شمال برخی از متداول ترین ابعاد شامل غرفه های ۱۰ “x 20” و غرفه های بزرگتر “۱۰” x 30 “هستند. ۱۰’x20 “فضای دو برابر غرفه ۱۰’x10” را ارائه می دهد ، در حالی که غرفه ۱۰’x30 “فضای کف سه برابر غرفه خطی خطی استاندارد ۱۰’x10” را ارائه می دهد.

هزینه غرفه آرایی نمایشگاه

هزینه غرفه آرایی نمایشگاه و طراحی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت آبنمای آپارتمانی برای مثال این هزینه ها را می توان براساس زمان، متراژ، پرتراکم و پر کارد بودن یا نبودن غرفه، طراحی ویژه و منحصر به فرد آن، نوع سازه و غیره تقسیم بندی کرد.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

تخمین اشتباه در این زمینه غالبا مشکلی است که هر غرفه داری ممکن است با آن مواجه شود که این امر یا باعث کمبود بودجه برای پرداخت هزینه های اصلی غرفه می شود و یا هزینه های معمول یک غرفه را در بر دارد. ساخت غرفه همچنین باعث جلوگیری از  هزینه های گزاف و غیر ضروری برای طراحی و ساخت یک غرفه مناسب می شود. باغ عروسی این پرسش برای همه ی سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل مختلف مطرح است که حضور در یک نمایشگاه چه میزان هزینه در بر خواهد داشت. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی در هر نمایشگاهی متفاوت است و به نوع، طراحی و سبکی که شما از آن انتظار دارید، بستگی دارد.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • نکاتی در محاسبه تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی

 

پس از یکسری از تحقیقات لازم در زمینه ی حضور در یک نمایشگاه، با یک برنامه ریزی دقیق در این زمینه می توان به نتایجی در مورد حضور موفق  در نمایشگاه و بازگشت سرمایه ای که برای غرفه از دست رفته، دست یافت. طراحی تخصصی ویلا بنابراین ابتدا باید هدف هایی در زمینه ی تبلیغات و تجارت خود در نظر بگیرید تا  مشخص شود که هدف شما از حضور در نمایشگاه چیست و قصد دارید در صورت حضور در نمایشگاه و ایجاد یک غرفه، چه نوع مخاطبی را به غرفه ی خود جذب کنید.

آیا قصد دارید در غرفه ی خود تنها به فروش کالا پرداخته یا می خواهید خدماتی را نیز در آن ارائه دهید؟ برنامه ی شما برای حضور در نمایشگاه شامل یک معرفی و ارائه ی چند گانه بوده یا تمرکز خود را بر روی تنها یک ارائه ی بزرگ خواهید گذاشت! ساخت باغ تالار در مورد تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی، اول از همه باید بودجه ای را برای خرید و یا اجاره ی غرفه ی خود در نظر بگیرید. در نمایشگاه های بین المللی تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی خرید سرپوشیده، حدودا مبلغی بین سیصد تا پانصد یورو برای هر متر مربع از غرفه برآورد شده است که این مبلغ تنها فضای خالی غرفه بدون هیچ گونه طراحی و ساختی را نشان می دهد. برای تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی خرید بهتر است زودتر اقدام کنید تا مکانی برجسته از نمایشگاه را برای برپایی غرفه ی خود رزرو نمایید. در صورتی که یک غرفه با کیفیت بالا از نظر محل برگزاری در دسترس شما نیست، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی بهتر است یکی از غرفه های حاشیه ی نمایشگاه را برای اولین حضور خود در آن نمایشگاه رزرو کنید.

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران

این دقیقا سوالی است که هر کسی که تصمیم به حضور در نمایشگاه بین المللی می گیرد، در ذهن او ایجاد می شود،  چراکه این پایه و اساس هزینه‌های آن شرکت جهت حضور در نمایشگاه می باشد بنابراین دانستن اینکه هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران چقدر است یا در هر یک از سالن های نمایشگاه برای حضور چقدر باید پرداخت کرد، چیزی است که خیلی از ما به دنبال آن هستیم.

عوامل تاثیر گذار در تعرفه ایجاد و هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران ( رضا امیری )

  • مکان قرار گیری غرفه
  • اندازه و ابعاد غرفه مورد نظر
  • نوع تجارت شما
  • هزینه اسپانسر
  • هزینه ساخت و یا طراحی غرفه
  • مالیات اجاره غرفه

استاد پتینه ایران

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

 

پتینه

به حالت سبز رنگ و یا خوردگی و کهنگی رو ی فلزاتی مثل مس و فولاد، پتینه کاری ساختمان گفته می شود پتینه مدرن که برای رنگ کردن ساختمان کاری استفاده می شود. این تکنیک فرا تر از رنگ کردن ساختمان است و علاوه بر رنگ می تواند بافت اشیا را نیز تغییر دهد و می تواند دیوار هار را از تکراری بودن نجات داد.  این کار روی یک پس زمینه که می تواند رنگ پلاستیک، اکریلیک و یا روغنی باشد، انجام می شود. ویلا پیش ساخته استفاده به دلیل تنوع بسیار زیادی که درد تقریبا در همه جا کاربرد دارد. در انواع مدرن ساختمان، برای پتینه دیوار ها و وسایل و لوازم خانه، از ترکیب ابر و بادی و یا آسمان استفاده می شود. مدل های مختلف پتینه ساختمان با توجه به سلیقه مشتری و نیز فضایی که باید قیمت پتینه روی چوب کاری شود استفاده می شود.

همیشه پر از خلاقیت : بنیان گذار پتینه مدرن و روستیک در ایران

۰۲۱-۲۸۴۲-۷۰۷۸

 

 

عکس پتینه مدرن
عکس پتینه مدرن
عکس پتینه مدرن

 

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • کلاسیک
  • مدرن
  • انتیک کاری
  • پلاستر و برجسته
  • کهنه کاری
  • و همچنین بر روی فلز، شیشه، سفال، دیوار و … اعمال می شود.

پتینه ساختمان

https://moviese1.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85/

این کار در سقف ها و گچ بری ها استفاده می شود که ساختمان را مدرن تر و لاکچری تر می کند. قیمت پتینه ساختمان های غیر برجسته  هنری و یا کهنه کاری، کاربرد بیشتری دارد. امروزه نیز این نوع طراحی کاربرد بسیار زیادی دارد به طوری که اغلب کسانی که خانه خود را بازسازی می کنند می خواهند از طرح های برجسته و یا غیر برجسته بر روی دیوار، سقف، شیشه، چوب، گچبری و یا ام دی اف استفاده کنند. طراحی نما به دلیل اجرای این کار روی سطوح مختلف، دامنه ی هنری این کار بسیار بالا است.

آموزش پتینه

پتینه مدرن

معمولا در فضاهایی که از آموزش پتینه کاری مدرن استفاده می شود، مردم زیادی جذب می شوند و این به دلیل جذابیت واقعی روی چوب است. ساختمان معمولا در یک نقطه و یا در گوشه ای سقف مورد استفاده قرار می گیرد تا به زیبایی بیشتر آن بی افزاید. ساخت هتل قیمت پتینه به علت بافت های ریز و درشتی که دارد می تواند سوراخ ها و یا ترک خوردگی های دیوار و سقف را بپوشاند و این یکی از مهمترین مزایای کار ساختمان است. اما لازم است پس از گفتن این مزایا، این را در ذهن داشته باشیم که به علت قیمت بالا این کار، نمی شود در هرجایی از آن استفاده کرد و به همین دلیل است که معمولا آن را در فضای خاصی به کار میگیرند تا زیبایی آن در خانه دیده شود.  در طراحی داخلی، پتینه مدرن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ استفاده از آن بر روی دیوار از پرطرفدار ترین نوع می باشد. همانطور که می دانید، امروزه مردم از رنگ های یکدست روی دیوار ها زیاد استقبال نمی کنند و به سراغ کاغذ دیواری می روند. هچنین در این جا کاربرد دارد و معمولا افرادی که علاقه ای به کاغذ دیواری نداند، می توانند برای رنگ کردن دیوار های خود از پتینه ساختمان استفاده کنند. در ادامه می خواهیم انواع کار روی دیوار با ابزار مختلف را به شما معرفی کنیم.

سازه فولادی

پروژه از شما : تحویل پروژه لاکچری و کلاسیک از ما

پتینه مدرن

پتینه مدرن

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

پتینه با اسفنج

برای انجام اینکار که راحتترین نوع از پتینه کاری ساختمان است می توانید طراحی باغچه از یک تکه اسفنج آغشته به رنگ استفاده کنید؛ پتینه کلاسیک به طور که استفنج را در رنگ فرو کنید و اضافات آن را بگیرید و به آرامی بر روی دیوار ضربه بزنید.

پتینه اسفنج
پتینه اسفنج
پتینه اسفنج

 

پتینه با پارچه

برای انجام این کار نسبت به کار با اسفنج به زمان بیشتری لازم دارید. نورگیر پشت بام برای پارچه ابتدا آن را در رنگ فرو برده و مثل کار با اسفنج به آرامی روی دیوار ضربه بزنید.

پتینه طرح فرش
پتینه طرح فرش
پتینه طرح فرش

 

پتینه دیوار

در نوع از آموزش مدرن نیز می توانید از پاچه استفاده کنید طراحی ویلای مدرن به طوری که اول باید دیوار را رنگ بزنید(اگر می توانید چند بار این کار را انجام دهید تا رنگ دیوارتان غلیظ باشد) و سپس آرام و به صورت ضربه ای بر روی رنگ دیوار ضربه بزنید تا به خود حالت برجسته بگیرد. در این بین حواستان را جمع کنید که رنگ را با پارچه جمع نکنید.

سیستم سقف دال بتنی

پتینه دیوار
پتینه دیوار
پتینه دیوار

 

راه راه کردن دیوار با پتینه

برای انجام این نوع کاری می توانید یک طرف از دیوار را انتخاب کنید و سپس آن را به قسمت هایی مساوی تقسیم کنید و با یک چسب نواری خطوط را به هم وصل کنید. حالا می توانید رنگ را روی دیوار بکشید و برای زیبایی بیشتر می توانید آن ها را به صورت یک در میان رنگ کنید. ویلای مدرن توجه داشته باشید که هنگامی که چسب را می کنید، رنگ را از دیوار جدا نکنید. یکی از مدرن ترین طرح ها، همین پتینه کاری روی چوب راه راه کردن دیوار است که طرح و نمای آجری به آن می دهد. شما برای اینکار می توانید از رنگ آجری استفاده کنید تا طرحی طبیعی تر داشته باشید.

پتینه مدرن

پتینه مدرن

پتینه کاری با ورق های سنتی

در انجام این کار بعد از اینکه دیوار به خوبی تمیز شد و با رنگ پوشیده شد، ورق های پتینه کاری ساختمان را به وسیله چسب به دیوار ها می چسبانید، و با پارچه ای بسیار آهسته روی آن می کشید تا ورق های اضافه بر جا نمانند.  همچین برای کار روی چوب ساختمان می توان از ورق های طلا، طرح چوب، طرح سنگ مرمر، پتینه کلاسیک طرح آجر و سنگ و … را استفاده کرد. پتینه مدرن از این کار هم معمولا بر روی دیوار های گچی استفاده می کنند، اما بنا به انتخاب شما می توان بر روی  چوب و سنگ هم از ساختمان استفاده کرد.

پتینه کاری با ورق های سنتی
پتینه کاری با ورق های سنتی
پتینه کاری با ورق های سنتی

 

سبک مس پتینه

مواد مسی اساساً لایه های فیروزه ای، آبی و سبز رنگی است که در بالای یک رنگ پایه از مس یا برنز قرار دارند (اگر پوشش پایه فلزی باشد برای انجام این کار بهتر به نظر می رسد.) پس از خشک شدن لایه پایه، قیمت پتینه یک اسفنج را به رنگ آبی یا فیروزه ای آغشته می شود و سپس روی دیوار ضربه  می زنید و در نهایت ظاهر را ایجاد می کنید.  استفاده از چندین سایه فیروزه ای مختلف و حتی کمی جلای فلزی، اجرای رنگ را واقع بینانه تر می کند. یک برس خشک و سفت که برای نرم کردن رنگ تازه استفاده می شود  جلوه ای طبیعی تر به رنگ می بخشد.

معماران ویلا استو دی او

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

سبک مس پتینه
سبک مس پتینه
سبک مس پتینه

 

پتینه کاری ساختمان

پتینه دیواری در پایان جلوه ای از پیری ایجاد می کند و باعث می شود دیوار بسیار قدیمی تر از آنچه هست است دیده شود. این همچنین به دیوارها حس عمق می دهد و در نگاه شما برجسته و یا فرو رفته خواهد بود. یکی از راه های ایجاد پاتینا اساساً یک روش شستشوی رنگی است. طراحی ویلا یک پوشش مواد کاری سنتی تر به دیوارها جلوه ای از مس را نشان می دهد که با افزایش سن سبز شده است. دقیقاً مانند گل سرخ روی یک مجسمه مسی در فضای باز یا یک گنبد بر روی ساختمان.

پتینه کاری ساختمان
پتینه کاری ساختمان
پتینه کاری ساختمان

 

جلوه اصلی پتینه

یک آموزش پتینه کاری مدرن ساده می تواند ظاهر پیری را ایجاد کند، به خصوص در اطراف لبه های دیوارها و مکان هایی که دیوارها با پنجره ها و سایر تزئینات روبرو می شوند. به صفحه زرد شده کتاب فکر کنید؛ پیر شدن دیوار با پوشش مصنوعی دیوار جلوه ای مشابه آن ها را ایجاد می کند. پتینه کلاسیک برای انجام این کار، از رنگ روشن به عنوان پوشش پایه برای دیوارها استفاده می شود. پس از خشک شدن رنگ،  از رنگ تیره در روی آن استفاده می شود ، برای این کار باید قبل از خشک شدن پوشش، روی آن را با پارش بمالید. کلید یک عکس پتینه خوب این است که همزمان در مناطق کوچک کار کنید تا ظاهری ثابت داشته باشید و از خشک شدن رنگ قبل از مالش و خشک شدن آن جلوگیری کنید. پتینه مدرن هر بافت روی دیوار ( به عنوان مثال رج های گچ اگر یک دیوار گچی باشد)  با رنگ تیره ای که به عنوان پوشش روی آن استفاده می کنید، تقویت می شود.  رنگ های لاتکس برای این کار خوب عمل می کنند.

پتینه مدرن
پتینه مدرن
پتینه مدرن

 

ترکیبات رنگی برای پتینه

یک پتینه واقع بینانه با استفاده از تکنیک پایه به طور کلی یک رنگ تیره در بالای یک رنگ روشن تر، مانند زرد در بالای سفید یا ذغال در بالای خاکستری روشن است. تکمیل های مدرن و سبک شده را می توان با اثر دیوار با استفاده از رنگ های غیر سنتی مواد ایجاد کرد:  آبی در بالای زرد، زرد در بالای قرمز و غیره. قبل از تصمیم گیری در مورد ترکیبات رنگی پررنگ،  قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا ترکیب در مقیاس بزرگ به خوبی کار خواهد کرد یا نه، ترکیب را روی یک تکه مقوا آزمایش کنید. همچنین توجه داشته باشید که رنگ های تیره شسته شده روی رنگ های روشن نیز روشن می شوند. نارنجی تیره بیشتر شبیه زرد روشن به نظر می رسد که روی یک دیوار سفید یا روشن مالیده شود.

 نقشه ویلا لاکچری

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

موتیف رنگی
موتیف رنگی
موتیف رنگی

 

پتینه روی سقف

از پتینه ساختمان برای کار روی سقف نیز استفاده می شود. مخصوصا در جایی انجام می شود که ممکن است سوراخ شده باشد، ترک برداشته باشد و یا به هر دلیل دیگری، کثیف شده باشد. مراحل طراحی ویلا برای انجام ساختمان روی سقف همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، گزینه های متفاوتی برای انجام در اختیار داریم؛ مثل پتینه ورق طلا، ورق نقره، چوب و … . سقف یکی از محیط های اثر گذار در زیبایی ساختمان است و برای زیبایی هرچه بیشتر آن می توان از مواد برجسته و ورق طلا استفاده کرد که باعث زیبایی هر چه بیشتر دیوار می شود.

پتینه روی سقف
پتینه روی سقف
پتینه روی سقف

 

دوره آموزش پتینه

از پتینه کاری فقط در نمای خارجی استفاده نمی شود. از این کار می توان در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده کرد. طراحی ویلا دوبلکس استفاده از این طرح برجسته به دلیل سه بعدی بودن در عصر امروز، معمولا به عنوان وسایلی برای تزیین و طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پتینه کلاسیک این نکته را در نظر داشته باشید که روی ستون های گچی  و در کل گچبری ها زیبایی بیشتری دارد.

پتینه مدرن
پتینه مدرن
پتینه

 

قیمت پتینه

این روزها یکی از پرطرفدار ترین طرح دیوار ساختمان، طرح سنگ است. طراحی ویلا رومی در این کار رنگ کار با رنگ های مختلفی مثل رنگ روغن و اکریلیک، شروع به تقلید از طرح سنگ می کند. برای انجام این کار شما باید در ابتدا رنگ پایه سنگ مورد نظر را آماده کنید و روی فضایی که می خواهید آن را طراحی کنید، پتینه کلاسیک رنگ کنید و سپس در دو یا سه مرحله ریزه کاری ها و رنگ های دیگر را به آن بی افزایید.  قطعا اگر شما تجربه بیشتری در این کار داشته باشید، می توانید کار زیباتری و طرح طبیعی تری به دست آورید.

ساختمان بتنی

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

قیمت پتینه
قیمت پتینه
قیمت پتینه

 

پتینه کاری روی چوب

انجام کار عکس پتینه فقط محدود به ساختمان نیست و می توان روی وسایل کوچک و چوبی نیز اجرا شود و به زیباسازی آن کمک کند. برای انجام این کار شما به راحتی می توانید وسایل چوبی ای که در منزل دارید را بدون در نظر گرفتن کهنگی و آماده کردن برای دور ریختن، زیبایی آن را چند برابر کنید. مرحله اول برای انجام روی چوب، بتن اکسپوز کف جلوگیری از رنگ شده قسمت هایی است که نمی خواهیم رنگ شوند. برای اینکار شما می توانید از وازلین استفاده کنید. هرکجا که وازلین مالیده شود، به هیچ وجه رنگ نمی گیرد. در ادامه وسیله چوبی خود را رنگ گچی رنگ کنید. معماری ویلا قیمت پتینه همچنین نقاطی که با وازلین پوشانده اید را رنگ کنید. پتینه کلاسیک سپس دوباره روی قسمت هایی که می خواهید رنگ نگیرد پتینه مدرن وازلین بمالید و آن را با رنگی تیره تر رنگ کنید. با ادامه این کار و تمیز کردن سطح وسیله با یک برس، شما می توانید به وسیله مورد نظرتان حالت کهنگی دهید و آن را زیباتر کنید.

عکس پتینه
عکس پتینه
عکس پتینه

 

هزینه پتینه ساختمان

قیمت انجام رنگ ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. هوشمند سازی ساختمان چیست مثلا اینکه کجا باید این کار انجام شود؟ سقف، دیوارو یا گچبری ها؟ دیتیل راه پله همچنین مسلم است هرچقدر فضایی که برای کارتان در نظر میگیرید بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. پتینه کلاسیک انجام پتینه دیوار ساختمان به دلیل هزینه بالای رنگ هایی که در آن به کار برده می شود معمولا بالا و گران است. به شما پیشنهاد می کنیم که مواد چیست را در قسمتی از خانه انجام دهید؛ چرا که در این صورت هم از هزینه پتینه کار شما کم می شود و هم اینکه به زیبایی دو چندان آن کمک می شود.

شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸