طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

اجاره یک باب پارکینگ

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

قرارداد

(اجاره یک باب پارکینگ)

 

 

طرف اول قرارداد(موجر): خانم/آقای .................... فرزند آقای ........قیمت گچ کاری در شیراز............ دارای شناسنامه شماره .................... صادره از .................... متولد .................... ساکن .....................................................................

طرف دوم قرارداد(مستاجرین):

  1. خانم/آقای .................... فرزند آقای .................... متولد .................... دارای شناسنامه شماره .................... صادره از .................... به نشانی: ...............................................................................
  2. خانم/آقای .................... فرزند آقای .................... متولد ....................دارای شناسنامه شماره ....................صادره از .................... ساکنین تهران به نشانی: ........................................ و هر دو متساویا و مشاعا، متفقا و متضامنا.

موضوع قرارداد:

تمامت شش دانگ یک باب پارکینگ به مساحت .................... متر مربع دارای پلاک .................... فرعی از .................... اصلی مفروز و مجزا شده از پلاک .................... فرعی از اصلی نامبرده واقعی در اراضی .................... بخش .................... ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره .................... مورخ .................... صفحه ..... جلد......... به شماره چاپی .................... صادره به نام موجر با جمیع تواقع شرعیه و لواحق عرفیه آن بدون استثنا عرصتا و اعیانا با برق و آب و گاز منصوبه های در آن که قبلا مورد اجاره طبق سند اجاره شماره .................... مورخ .................... تنظیمی دفتر خانه شماره .................... تهران در اجاره خانم/آقای .................... بوده لیکن به موجب سند صلح شماره .................... مورخ .................... تنظیمی این دفتر خانه در همین تارخی کلیه حقوق خانم/آقای ....................(مستاجر آن سند) به مستاجرین این سند ناشی از حق سرقفلی مورد اجاره سند اجاره مرقوم مصالحه قطعیه گردیده فلذا مستاجرین این سند به سبق رویت مورد اجاره وقوف کامل از محل وقوع، حدود و مشخصات اقرار به تصرف و قبض مورد اجاره نمودند و مورد اجاره صرفا جهت اشتغال مستاجرین به شغل .............. اجاره داده شده است و لاغیر و مستاجرین به هیچ عنوانی حق تغییر نوع استفاه مزبور را از مورد اجاره ندارند.

مدت قرارداد: .................... سال کامل شمسی از تاریخ .................... که با قرار مستاجرین از آغاز مدت استیفای منافع کرده اند.

مبلغ قرارداد: مبلغ .................... ریال رایج برای تمام مدت بالا(به قرار ماهی مبلغ ................... ریال) که مستاجرین متعهد گردیدند مال الاره ماهانه مزبور را در اول هر ماه نقدا در مقابل دریافت رسید به موجر تادیه نمایند و عدم پرداخت هر قسط از مال الاجاره بعضا یا تماما ظرف 10 روز از تاریخ سررسید موجب خیار فسخ از طرف موجر برای بقیه مدت خواهد بود.

شروط:

https://www.salameno.com/news/55294472/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7

  1. مالیات مستغلاتی و تعمیرات کلی بعهده موجر و تعمیرات جزئی و رنگ آمیزی و نقاشی مورد اجاره جهت استفاده بهتر بعهده مستاجرین است.
  2. مستاجرین حق انتقال مورد اجاره را مشاعا یا مفروزا، جزئا یا کلا بهیچ صورت حتی بصور: مشارکت، نمایندگی ، صلح حقوق و وکالت و غیره ندارند.
  3. مستاجرین متعهد به جبران خسارات وارده به اعیان مورد اجاره و جبران کسر و انکسار درب، پنجره، شیشه، قفل و دستگیره ها و سایر متعلقات مورد اجاره می باشند.
  4. مستاجرین متعهد به تخلیه و تحویل مورد اجاره به موجر با اخذ رسید کتبی بعد از انقضای مدت وفق مقررات جاری کشور می باشند.
  5. از تاریخ فسخ یا از انقضای مدت تا روز تخلیه و تحویل مستاجرین متعهد به پرداخت اجرت المثل معادل اجرت المسمی به موجر با اخذ رسید کتبی می باشند.
  6. مستاجرین می توانند اجاره بها اعم از مال الاجاره یا اجرت المثل را به حساب جاری شماره .................... موجر نزد بانک .................... شعبه .................... واریز نموده و نسخه ای از فیش آنرا به موجر تسلیم نمایند.
  7. چنانچه بعد از انقضای مدت یا بعد از فسخ، مستاجرین مورد اجاره را سالما تخلیه نموده و بخواهند تحویل موجر بدهند لیکن موجر از تحویل گرفتن آن خودداری ورزد مستاجرین حق دارند با ارائه مفاصا حسابهای برق و آب و گاز منصوبه جهت تخلیه و تحویل مورد اجاره به موجر، به دادگاه صالحه رجوع نمایند.
  8. عدم تادیه بدهی های ناشی از مصارف آب و برق و گاز منصوبه در مورد اجاره که تادیه آن به عهده مستاجرین است موجب فسخ برای موجر خواهد بود و در عین حال با ارائه قبوض مثبته حق وصول آن را از مستاجرین دارد.
  9. تخلف مستاجرین از هر یک از مفاد و شروط این سند موجب خیار فسخ از طرف موجر خواهد بود.

سایر شروط: (در این قسمت اگر شروطی دیگر باشد تنظیم خواهد شد.) قیمت کنیتکس برای نمای ساختمان

این سند در 2 نسخه که هر 2 نسخه در حکم واحد است تنظیم و بین طرفین مبادله گردید.

 

 

محل امضای طرف اول قرارداد(موجر)         پلان ویلایی دوبلکس 90 متری                    محل امضای طرف دوم قرارداد(مستاجرین)

 

 

 

اصول تقسیم نامه ارث و ماترک چیست؟

جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۲۶ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۴ نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تقسیم نامه ارث و ماترک

 

تقسیم کنندگان : (ورثه مرحوم              نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان            متوفی به تاریخ             ) به شرح زیر :

1- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (پدر )

2- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (مادر )

3- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (همسر )

4- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (دختر )

5- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (دختر )

6- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (دختر )

7- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (پسر )

8- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (پسر )

9- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                   (پسر )

10- آقای               فرزند آقای                و نام مادر خانم                 متولد           دارای شناسنامه
 شماره              صادره از                    (پسر )

 

همه نامبردگان ساکنین تهران به نشانی :

با التفات به گواهی حصر وراثت شماره                مورخ           صادره از دادگاه حقوقی 2 شعبه            تهران و برابر گواهینامه واریز مالیات بر ارث شماره                      مورخ                صادره از سرممیزی شماره                  اداره ارث تهران و همگی کما فرض الله .

 

مورد تقسیم : ما ترک غیر منقول مرحوم مورث مرقوم به شرح زیر :

1- تمامت شش دانگ یک باب خانه مسکونی احداثی در شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت         متر مربع دارای پلاک                  فرعی از            اصلی مفروز و انتزاعی از پلاک               فرعی از اصلی نامبرده واقع در اراضی                    بخش                ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره           مورخ   /   /   صفحه         جلد           به شماره چاپی               صادره به نام مورث مرقوم به انضمام برق شماره پرونده             و آب شماره اشتراک                   و گاز شهری شماره شناسایی              منصوبه های در آن .

2-تمامت شش دانگ یک قطعه باغ به مساحت               متر مربع دارای پلاک                      فرعی از              اصلی مفروز واقع در اراضی                بخش                   ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره         مورخ           صفحه             جلد             به شماره چاپی          صادره به نام خانم / آقای :              انتقالی مع الواسطه به مورث مزبور طبق سند شماره پرونده و با یک حلقه چاه عمیق آب حفر شده در آن .

3- تمامت شش دانگ دستگاه آپارتمان در طبقه       طراحی کلینیک     به مساحت              متر مربع دارای پلاک             فرعی از        اصلی مفروز و انتزاعی از پلاک                   فرعی از اصلی مذکور واقع در اراضی              بخش         ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره             مورخ         جلد            صفحه             به شماره چاپی           صادره به نام مورث فوق با قدر السهم از عرصه و سایر قسمت های مشاعی طبق قانون تملک آپارتمان ها و آیین نامه اجرایی آن با برق اختصاصی شماره پرونده                 و بقدر السهم لز برق مشترک شماره پرونده            و از آب مشترک شماره اشتراک                   و از گاز شهری شماره شناسایی               و با شوفاژ روشن .

 

قدر السهم ناشی از تقسیم :

1- تمامت شش دانگ یک قطعه باغ ردیف (2) مورد تقسیم عرصتاً و اعیاناً و با چاه عمیق آب حفرش شده در‌آن و برق منصوبه در آن و با جمیع توابع و لواحق شرعیه و عرفیه آن در سهم اختصاصی مشاعی و باالمناصفه آقای          (پدر ) و خانم                        (مادر ) مورث مزبور باازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و میگیرد .

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1080842-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87

 

2-تمامت شش دانگ  یک باب خانه مسکونی ردیف (یک) مورد تقسیم عرصتاً و اعیاناً با برق و آب و گاز و با جمیع توابع و لواحق شرعیه و عرفیه آن در سهم اختصاصی دختران موصوفه مورث مرقوم ( هر یک نسبت به یک دانگ و نیم مشاع ) ودر سهم اختصاصی بانو                       همسر مرحوم مورث مزبور نسبت به مقدار یک دانگ و نیم مشاع به ازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و میگیرد .

 

3-تمامت شش دانگ یک دستگاه آپارتمان ردیف (سه) مورد تقسیم با برق اختصاصی و بقدر السهم از برق و از آب و از گاز مشترک و با شوفاژ روشن و با قدر السهم از عرصه و سایر قسمت های مشاعی و مشترک طبق قانون تملک آپارتمان ها و آیین نامه اجرایی آن           متساویاً (هر یک نسبت به مقدار یک دانگ و نیم مشاع ) در سهم اختصاصی پسران مورث مرقوم قرار گرفته و میگیرد .

تذکاریه :

  1. هر یک از تقسیم کنندگان مرقوم منفرداً یا بعضاً و همه متفقاً ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم که با قراره شفاهی عقد خارج لازم بین آنان منعقد شده متعهد و ملزم به اجرای تمامی مفاد این سند تقسیم نامه گردیده می باشد .
  2. چنانچه به هر نحوی از انحاء و به هر صورت اعم از پیش بینی شده و نشده در رابطه با این تقسیم و نحوه آن اختلاف ارزش یا مرغوبیت و نظایر آن مشاهده یا ابراز گردد هر یک از تقسیم کنندگان فوق الذکر ضمن العقود اختلاف ارزش و ما به التفاوت ها را به یکدیگر در مقابل اخذ 75 گرم نبات مصالح قطعیه ، شرعیه و قانونی نمودند و کلیه شرایط صحت عقد صلح قطعی اعم از قبض و اقباض و غیره اجراء شده .
  3. منافع مورد تقسیم قبلاً به کسی واگذار نشده و دارندگان سهام اختصاصی مرقوم هر یک نسبت به سهم اختصاصی خویش مندرجه در این سند اقرار بتصرف و قبض سهام اختصاصی مرقوم خود نمودند .
  4. هر یک از تقسیم کنندگان به تنهایی به یکدیگر ضمن العقد وکالت و اختیار و اذن داده و می دهند تا چنانچه در مفاد این تقسیم نامه از حیث اشتباهات ناشی از سهو قلم و نظایر آن احتمالاً اشتباهی روی داده شده باشد راساً نسبت به رفع اشتباه و سهو قلم بدون آنکه در ماهیت این تقسیم خللی وارد گردد (هر یک از آن اصالتاً و با وکالت از سایرین ) اقدام نماید .
  5. کلیه اسناد مالکیت املاک فوق الذکر جهت صدور اسناد مالکیت جدید بر مبنای این تقسیم نامه به ادارات ثبت مربوطه ارسال می گردد .
  6. کلیه تقسیم کنندگان فوق التوصیف ضمن العقود مزبور هرگونه ادعا و اعتراض بعدی و احتمالی ولو به عنوان تضرر و غیره را از خود سلب نموده و احتیاطاً کافه خیارات خصوصاً خیار غبن هر چند فاحش از تقسیم کنندگان اسقاط گردید .

 

سایر مستندات :

1-گواهی مالیاتی شماره                                سرممیزی                    تهران

2- پاسخ استعلامیه شماره                  ثبت منطقه                تهران .

3- پایان کار های شماره                   و شماره                       

4- نامه شماره                اداره کشاورزی                   تهران

 

 

تاریخ

امضاء

 

مقالات بیشتر حهت مطالعه

نقاشی ساختمان ساده

هزینه ساخت خانه در روستا۱۴۰۰

شرکت بازسازی ساختمان

طراحی نما رومی

نرم افزار طراحی آشپزخانه

تاج نمای رومی

ساخت طبقه دوم بدون پایه کوبی

نمایندگی سازه ال اس اف

مراحل بازسازی ویلا

استعلام جواز ساخت