طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم

مقاله چگونه خانه خود را مرتب و منظم جلوه دهیم بهار فرصت های جدیدی را برای بدست آوردن شروعی تازه در زندگی و خانه شما به ارمغان می آورد. بازسازی ساختمان چگونه خانه را تمیز کنیم خواه کمی شلوغی داشته باشید و هم زیاد ، حمله به فضای شخصی با آشغال های اضافی می تواند احساس محدود شدن یا حتی بدتر شدن را در شما ایجاد کند – گرفتار شوید. وقتی شلوغی و آشفتگی را پاک می کنید (هم چیزهای شلوغی که می توانید ببینید و هم چیزهایی را که پنهان می کنید) مثل این است که به خانه خود یک تغییر کوچک بدهید بدون اینکه وقت و هزینه زیادی صرف کنید.

ترفندهای تمیزی خانه

ترفندهای تمیزی خانه

مفهوم تمیز کردن فنر می تواند کمی دلهره آور باشد ، اما وقتی آن را به چند مرحله تقسیم کنید ، این یک روند بسیار سریع و نسبتاً آسان است! ما برای ساده سازی نظافت بهار این نکات مفید را گردآوری کرده ایم ، نقاشی ساختمان بنابراین می توانید شروع به تغییر فضای خود و ایجاد فضای تازه و جدید کنید.

http://learland.ir/post/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86--%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B2%D8%AF%DB%8C-/

۱. همه افراد کمی سر و صدا دارند. چگونه خانه را تمیز کنیم ابتدا برداشتن قطعات بزرگتر به شما امکان دسترسی به وسایل کوچکتر را می دهد و باعث کاهش حجم اشیا می شود که فضای شما را اشغال می کنند. با وسایل بزرگ شروع کنید و پایین بیایید.

۲. اتاق ها ، کمد ها و کمد های خود را مرتب و مرتب کنید. لکه های پنهان در خانه شما به احتمال زیاد به یک پناهگاه امن برای ناخواسته تبدیل می شود. همه آن کشو / اتاق ناخواسته را دارند – در اینجا فرصت شما برای پاک کردن آن وجود دارد.

نکات تمیزی خانه

نکات تمیزی خانه

۳. آیا کمد لباس شما تا لبه پر شده است؟ کمد خود را با یک پاکسازی اولیه ساده کنید. این شامل تکه های کمد لباس است که می دانید دیگر هرگز نخواهید پوشید. از آنجا به قطعه هایی که ممکن است بپوشید ادامه دهید. اگر ۶ ماه دیگر آن مورد را نپوشیده اید ، احتمال زیادی وجود دارد که آن را اهدا کنید.

۴. ثروت را تقسیم کنید! به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که وسایلی را برای هدیه دادن دارید. ممکن است مبلمان یا وسایل خانه ای باشد که شما مدتی در حصار بوده اید و ممکن است یکی از نزدیکان شما واقعاً به آنها احتیاج داشته باشد. بخشیدن قطعات غیر ضروری راهی عالی برای از بین بردن بی نظمی و کمک به دیگران است.

۵- آن کمد نگهداری را تمیز کنید. به نظر می رسد بدون فکر است ، اما اگر در رها کردن وسایل مشکل دارید ، هزینه بازسازی ویلا چگونه خانه را تمیز کنیم این مکان برای یافتن مواردی است که در حال حاضر در حصار هستید. همه چیز را بیرون بکشید و یکی یکی از آن عبور کنید. با این کار تغییراتی در سازماندهی مجدد وسایلی که می خواهید در حین قرار دادن آنها نگهداری کنید ایجاد می شود و می توانید هرچیزی را که نیازی به چسباندن ندارید کنار بگذارید.

۶. اگر به نظر می رسد شلوغ کردن کار دشوار است ، این قابل درک است. کمک بخواهید گاهی اوقات همه اجازه می دهند کمی پشتیبانی کنند. اگر نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید ، از شخصی بخواهید که تصمیم شما را بگیرد. اگر بلند کردن یا دفع سنگین برای شما دشوار است با تا وسایلتان را برای خودتان بردارید.

۷. حرکت به جلو ، قانون یک ، یک قانون را قبول کنید. به عبارت دیگر ، هر وقت اقدام به خرید چیز جدید می کنید ، از شر چیزی خلاص شوید. این امر باعث از بین رفتن دوباره درهم ریختگی و کمک به شما در مدیریت خریدها می شود. اگر می خواهید از کارآیی بالاتری نیز برخوردار باشید ، فقط مواردی را که جایگزین می کنید خریداری کنید.

برای تمیز کردن خانه از کجا شروع کنیم

برای تمیز کردن خانه از کجا شروع کنیم

پس از اتمام قسمت شستشو ، در نظر بگیرید فضای خود را با یک رنگ جدید رنگ به روز کنید. وقتی رنگ مناسبی را انتخاب می کنید ، واقعاً می توانید فضا را حتی بیشتر باز کرده و به آن احساس تمیز ، تازه و دنج کنید.

اگر با فضای کوچکی روبرو هستید ، از نظر رنگ گزینه های بسیار خوبی خواهید داشت. توصیه های ما برای بهترین رنگ های رنگی برای اتاق های کوچک را بررسی کنید . خبر خوب این است که تغییر رنگ رنگ شما می تواند در هر اتاق سایزبندی همان اثر را داشته باشد. ساخت آپارتمان اگر تعجب می کنید که چه رنگ هایی باعث بزرگتر نشان دادن اتاق می شود ، ما شما را پوشانده ایم! این شانس وجود دارد که بیشترین فضاهای دیدنی شما بیشترین زندگی را داشته باشد. ما در مورد شلوغی به روش بدی صحبت نمی کنیم – این موارد مانند قفسه های کتاب بارگیری شده ، گیاهان ، هنرهای دیواری و غیره است. چگونه خانه را تمیز کنیم در این فضاها بهتر است با رنگ بارزتر بروید. لازم نیست تاریک باشد – شما فقط می خواهید با چیزی بروید که از نظر بصری کمی جالب تر از بژ یا سفید باشد. این کمک می کند تا توجه را از مبلمان و فضاهای “به هم ریخته” دور کرده و باعث بازتر و چیدمان آن شود. فضاهایی از این دست برای یک رنگ روشن از دیوار یا درب مناسب نیز مناسب هستند – با ایجاد یک نقطه کانونی پررنگ در اتاق ، می توانید به فوکوس از قسمتهای شلوغ اتاق کمک کنید.

چیدمان کتابخانه

چیدمان کتابخانه

در سمت دیگر چیزها ، اگر اتاقی دارید که یک تن چیز در آن نیست و راحتتر می توان آن را مرتب و مرتب کرد ، به دنبال رنگ های روشن تر بروید. در این فضاهای مینیمالیستی ، خنثی های ساده مانند کرم یا رنگ های سفید و روشن تر و روشن تر ، مبلمان و عناصر تزئینی اتاق را برجسته می کنند. این یک روش عالی برای بزرگتر کردن اتاق شما است. به طور کلی ، همیشه ایده خوبی است که رنگ های رنگ خود را از مبلمان اتاق خود انتخاب کنید ، نما رومی به خصوص اگر فضای کمتری داشته باشید. برای کمک به ترکیب شدن چیزها ، رنگ دیوار خود را از بزرگترین مبلمان اتاق خود بکشید. چگونه خانه را تمیز کنیم به عنوان مثال ، اگر مبل خاکستری دارید ، سایه خاکستری روشن تری را روی دیوارها امتحان کنید تا به جمع شدن همه آن کمک کند. این واقعاً به بزرگتر شدن اتاق کمک می کند و تمرکز را فقط از یک مبلمان دور می کند. وقتی برای نقاشی خانه خود آماده هستید تا فضای خانه شما را بازتر و بدون شلوغی به وجود آورد، آماده کمک است. خانه شما فقط در عرض ۱ روز می تواند ظاهر جدیدی داشته باشد. برای اینکه خودتان آن را ببینید ، همین امروز تخمین رایگان و بدون هیچ تعهدی را رزرو کنید!

نویسنده : رضا امیری -*- چک لیست الکتریکی -*- چک لیست مکانیکی -*- چک لیست ساختمان

طراحی ویلا به سبک ایرانی

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

طراحی ویلا به سبک ایرانی

امروزه به دلیل مد و تغغیر فرهنگ در جوامع مختلف شاهد تغییر در سازه ها و بناهای امروزه نیز هستیم که اکثر ویلا ها به حای اینکه طراحی ای به سبک ایرانی داشته باشند، طراحی تالار شهر به وضوح طرحی مدرن و کلاسیک دارند که برگرفته از طراحی روم باستان است و هیچ نوع نقش و نگار ایرانی ای در آن دخالت ندارند. به دنبال همین موضوع معماران بسیاری تلاش کردند تا هنر و طراحی ایرانی را زنده نگه دارند و به خوبی به آن ها جلوه بدهند تا مورد توجه مردم قرار بگیرد. به این طراحی ویلا به سبک ایرانی، طراحی سنتی گفته می شود. پتینه ظروف پلی استر ویلاهای سنتی با ویلاهای مدرن تفاوت هایی دارند که در این مقاله به طرز ساخت و طراحی ویل به سبک ایرانی و سنتی و تفاوت بین ویلا سنتی و مدرن می پردازیم.

https://clashsite.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%82%d9%81-%da%a9%d8%a7%d8%b0%d8%a8/

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا سنتی یا ایرانی

یکی از طرفدارترین ویلاهای سنتی، سبک باغ ویلا است که علاوه بر زیبایی، آرامش خاصی نیز دارد. برای اینکه ویلایی با طراحی به سبک ایرانی داشته باشیم، باید به نکات زیر توجه کنیم.

  • نما ویلا سنتی یا ایرانی

در ساخت ویلاهایی با سبک ایرانی، از آجر در نما استفاده می شود که ظاهری سنتی و کلاسیک تر به سختمان ویلا می دهد عکس ویلا و استخر و تا به امروز کاربرد زیادی داشته است. از این نوع آجر ها می توان به انواع آجر قفقازی و نسوز اشاره کرد که این روزها در طراحی نمای بیرونی ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شیشه و نورگیر ویلا سنتی

برای طراحی نورگیر ها هنگام طراحی ویلا به سبک ایرانی معمولا از شیشه های تکه ای و رنگی استفاده می شود که بسیار نمای زیبایی دارد و باعث سنتی تر شدن سبک ویلا می شود و معمولا مورد توجه بسیاریث از افراد قرار می گیرد.

  • ساخت حیاط و طراحی ویلا به سبک ایرانی

نقاشی ساختمان شهرک غرب

در این نوع از ویلاها در انواع مختلفی می توان حیاط و یا محوطه فضای باز را طراحی کرد. اول اینکه ساخت یک بالکن در حیاط هر ویلا باعث می شود که فضای ویلا به سبک سنتی و ایرانی نزدیکتر شود و به دلیل فضای مناسب می تواند به یک گلخانه کوچک در خانه تبدیل شود که آرزوی هر ایرانی است.

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی

در ادامه و برای ساخت حیاط می توان از راه حل های زیر استفاده کرد: ساخت آلاچیق و یا تخت های سنتی که هرکدام می تواند زیبایی خاصی به ویلا شما بدهد. همچنین یکی از نکات مهم در طراحی ویلا به سبک ایرانی این است که یک حوض در وسط خانه و ویلا طراحی شود که باعث زنده کردن خاطرات خانه های قدیمی می شود و نیز با جمع آوری و نگهداری تعدادی ماهی در این حوض می توان به حیاط ویلا سنتی، زیبایی های بیشتری نیز بخشید.

ساخت باغچه سنتی در حیاط ویلا

یکی دیگر از راه حل های طراحی ویلا به سبک ایرانی، طراحی حیاطی با سبک ایرانی است طراحی داخل تالار عروسی که همانطور که گفتیم ساخت  حوض و آلاچیق یکی از این انواع است که باعث زیبایی بیشتر ویلا می شود و آن را به یک ویلا یرانی تبدیل می کند. اما متاسفانه این روزها معماران کمی هستند که به سبک ایرانی ویلا را طراحی می کنند و به همین دلیل بهتر است برای ساخت یک ویلا به سبک ایرانی با یک معمار متخصص و کاربلد که طراحی های زیادیی انجام داده است کمک بگیرید و کار خود را به او بسپارید.

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی

تفاوت طراحی ویلا سنتی و مدرن

ویلا مدرن به ویلایی گفته می شود که برخلاف ویلاهای سنتی از ظاهری مدرن برخوردار است و به جای ساتفاده از آجر در آنها از کاشی یا سرامیک استفاده می شود. در طراحی ویلا مدرن علاوه بر یکدست و یکپارچه بودن محیط، آن را به چند بخش تقسیم می کنند. استفاده از خطوط تمیز در داخل و خارج ویلا، بدون هیچ گونه تزئینات اضافی، به خانه های مدرن ما یک فضای داخلی بدون تجملات و فضاهای کاملاً جادار و غیر رسمی را می بخشد. این طراحی های معاصر بر روی نقشه های کف باز تمرکز دارند و به طور برجسته دارای پنجره های بزرگ هستند و آنها را برای استفاده از نور طبیعی برای روشنایی فضای داخلی و همچنین برای گرفتن نمای خوب، مناسب می کند. اما همانطور که گفتیم در طراحی ویلا به سبک ایرانی و سنتی از آجر استفاده می شود عکس ویلا رامسر و به جای استفاده از نورگیر ها و پنجره های بلند و به اندازه ی دیوار، از پنجره های کوچک تری استفاده می کنند که با فضا و نمای خانه یک ترکیب زیبا را خلق می کند.

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی

کدام ویلا پرطرفدار تر است، طراحی ویلا به سبک ایرانی یا مدرن؟

قیمت کنیتکس 1401

هرکدام از ویلا های مدرن و سنتی با طراحی های مختلف مسلما طرفداران خاص خود را دارند. اما با مشاهده در سطح شهر ها متوجه م یشوید که ویلاهای مدرن امروزه مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته و افراد خاصی هستند که ویلاهای سنتی را انتخاب می کنند و به این نوع از ویلاها علاقه دارند. هر کدام از ویلا ها انواع مختلفی دارند که در سبک ها و اندازه های متفاوت ساخته می شود.

انواع ویلا: ویلاهای یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه بیشتر مرسوم هستند که در سبک های مدرن، کلاسیک یا سنتی ساخته می شوند.

انواع مصالح مورد نیاز برای ساخت ویلا:

ویلا ها با مصالح مختلفی از جمله آجر، گچ، سیمان، سرامیک و … ساخته می شوند. طراحی ویلا دو طبقه اما نوع خاصی از ویلا نیز وجود دارد که به صورت پیش ساخته نیز به فروش می رسد و به دلیل هزینه کمی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. اما این ویلا ها به دلیل استجکام قابل قبولی که نسبت به ویلاهایی از پیش ساخته نشده، ندارند، معمولا در یک طبقه ساخته می شوند و فقط در یک منطقه خاص آب و هوایی ساخته می شوند. از جمله این ویلا های می توان به ویلای ساندویچ پانل، ال اس اف اشاره کرد.

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی

جمع بندی:

با توجه به این مقاله متوجه شدیم که ویلا های سنتی و طراحی ویلا به سبک ایرانی مورد توجه افاراد خاصی است هزینه ساخت ویلا در دماوند و به دلیل سبک خاصی که دارد باید طبق یکسری از فرمول ها و نکات به آنها پرداخته شود و در نوع خاصی ساخته شوند. شما هم می توانید با کمک یک معمار کاربلد در این زمینه ویلا سنتی خود را طراحی و بسازید.

درباره اینکه معمار داخلی کیست! چه میدانید؟

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

معمار داخلی کیست؟

معمار داخلی؛ او شخصی است که الزامات موجود در فضا را تعیین می کند و  نقاشی ساختمان بلوار فردوس را انجام می دهد ، که باعث می شود شیک و همزمان مفید باشد .

یک معمار داخلی چه کاری انجام می دهد؟

معمار داخلی با در نظر گرفتن خواسته های مردم و همچنین اطمینان از هماهنگی عناصر تزئینی مانند مبلمان و لوازم جانبی ، روشنایی و ترکیب رنگ ها را بررسی می کند. طراحان داخلی با طراحی های خاص فضای داخلی را هم کاربردی و هم ایمن و زیبا می کنند. به طور خلاصه ، معماران داخلی با در نظر گرفتن خواسته های مردم ، فضای داخلی ساختمان ها را طراحی می کنند. به این ترتیب ، فضا از نظر زیبایی شناختی و همچنین عملکرد مرتب می شود.

طراح داخلی کیست؟

طراحی معماری داخلی فرآیند تجدید طراحی فضای داخلی هر فضا است. طراحی های داخلی برای استفاده کارآمد و شیک از فضاها در نتیجه برنامه ریزی ، زیبایی شناسی یا راه حل های فنی به موفقیت می رسند.

هم خانه و هم جعبه اسباب بازی! همانطور که در مقاله ما بیان شد ، طراحی های خاص با راه حل های فنی خاص معماری داخلی ساخته می شوند.

https://pobel.ir/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%83%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%A7

 

طراح داخلی کیست؟

طراح داخلی کیست؟

کف خانه کاملاً به عنوان یک فضای ذخیره سازی طراحی شده بود. بنابراین فضای ذخیره سازی فقط به کابینت محدود نمی شد و فضای بزرگی ایجاد می شد.

تمام فرآیندهای طراحی و نتیجه ، به نام معماری داخلی ، به منظور افزودن فضاهای زندگی کاربردی به افراد و ایجاد تغییرات بصری انجام می شود. عوامل زیادی در طراحی داخلی نقش دارند. اینها

  • عوامل لمسی: شکل ، سطح ، بافت ،
  • عوامل بصری: نور ، رنگ ، فرم ،
  • عوامل شنوایی: اکو ، سر و صدا.

به نظر می رسد به عنوان طراح با استفاده صحیح و مناسب از مواد مربوطه زیبایی شناسی لازم را ایجاد می کند. از هر زاویه ای اشیا را شکل می دهد. ضروری است که طراح دانش گسترده ای در مورد مبلمان و لوازم جانبی و رنگ داشته باشد. موادی که بیشتر مورد استفاده طراحان داخلی قرار می گیرند:

  • طرح های مبلمان و سفارشی
  • تجهیزات روشنایی
  • تجهیزات جانبی
  • فرش
  • انواع کفپوش
  • انواع رنگ
  • دیوارپوش ها
  • محصولات شیشه و پوشش شیشه
  • عناصر ساختمانی فلزی
  • طرح های چدنی
  • وسایل
  • انواع مختلف آثار هنری.

ما به شما توصیه می کنیم مقاله ما را مرور کنید : خانه فوق العاده مجسمه ساز پدرو ریس: خانه ریز ، جایی که قیمت کنیتکس نمای ساختمان و هنر در آن ادغام شده است .

معمار داخلی

معمار داخلی

معمار داخلی: با لوازم جانبی ، مبلمان ، پوشش کف و طرح های سفارشی محیط را مطابق با خواسته افراد طراحی می کند.

شرح وظایف معمار داخلی

مسئولیت های معماران داخلی که وظیفه طراحی فضاهای داخلی با ویژگی های زیبایی و استفاده بهینه از فضا را بر عهده دارند ، به شرح زیر است:

  • شناسایی اهداف مشتری و نیازهای پروژه ،
  • تعیین نحوه استفاده از فضا ،
  • تهیه نقشه های اولیه طراحی ، از جمله طرح های الکتریکی ،
  • موادی مانند روشنایی ، روکش دیوار ، کفپوش و وسایل لوله کشی ،
  • تولید طرح ، نقشه و نقشه کف برای ارائه پروژه ها با استفاده از برنامه های طراحی به کمک رایانه و مهارت های طراحی دستی.
  • ایجاد یک جدول زمانی برای پروژه طراحی داخلی ،
  • تعیین بودجه پروژه ، از جمله مواد و نیروی کار ،
  • مشاهده در محل و ارائه توصیه هایی برای کمک به تسهیل پروژه های در حال انجام طراحی.
  • برای برقراری ارتباط سالم با مشتری پس از پروژه به منظور اطمینان از رضایت مشتری ،
  • همکاری در همکاری با همکاران مختلف ، از جمله معماران ، پیمانکاران ، نقاشان ، اثاثه یا لوازم داخلی و مهندسین عمران ،
  • از نزدیک نوآوریهای بخشی را دنبال کنید.

چگونه یک معمار داخلی شویم؟

افراد دارای مدرک لیسانس از دپارتمان های ۴ ساله معماری داخلی دانشگاه ها مستحق دریافت عنوان معمار داخلی هستند.

شرایط یک معمار داخلی چیست؟

ویژگی های جستجو شده در معماران داخلی که به ایده های طراحی خود پی می برند به شرح زیر است:

  • داشتن موضع زیبایی شناختی و چشم زیبایی شناختی برای توسعه طرح های زیبا ، زیبا ، چشم نواز ،
  • جزئیات گرا بودن
  • برای اینکه بتوانید به صورت سالم با مشتریان ارتباط برقرار کنید ،
  • توانایی حل مسئله را نشان دهید
  • برای داشتن ویژگی های خلاقیت و آگاهی بصری ،
  • داشتن مهارت مدیریت پروژه ،
  • تخصص در اتوکد ، SketchUp ، ۳D Max ، Illustrator یا سایر برنامه های طراحی.

طراحی نما

تفاوت بین طراحی داخلی و دکوراسیون چیست؟

طراحی داخلی فرایندی است که توسط معماران داخلی اعمال می شود و نیاز به محاسبه فنی همه جزئیات دارد. از طرف دیگر ، نقاشی خونه فرایندی است که بخشی از معماری داخلی را تشکیل می دهد و مطابق با جزئیات مطابق با سلیقه شخصی طراحی می شود. پس از آنکه معمار داخلی فضا را طراحی کرد ، فرآیند دکوراسیون با توجه به سلیقه های مختلف نهایی می شود. هر دو تایم فریم سرگرم کننده و خلاقانه هستند.

رنگ سبز در نقاشی ساختمان بهمراه ایده

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۵۶ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی ترکیبات و برچسب های رنگ آمیزی و پوشش های بیشماری وجود دارد، گروه نقاشی ساختمان در تهران شما رو دعوت میکند برای خواندن ادامه مقاله اما یکی از شناخته شده ترین و کاربردی ترین رنگ سبز است. برای رنگها و پوششهای کم انتشار از استانداردهای Seal Green و SCAQMD استفاده می کند. استانداردهای ترکیب رنگ سبز شامل معیارها و همچنین محدودیت در محتوای شیمیایی است. سه استاندارد در ترکیبات رنگ سبز برای دسته بندی های مختلف پوشش وجود دارد. طراحی ویلا انتخاب پالت های رنگی داخلی و خارجی در هنگام ساخت خانه ‘سبز یکی از جالب ترین بخش های این فرآیند است. رنگ هایی که شما انتخاب می کنید بخشی جدایی ناپذیر از بیان شخصی شماست.  اگرچه با خلاقیت درونی شما مرتبط است.
نقاشی ساختمان  فقط مربوط به دکوراسیون نیست ، این در مورد سلامتی شما و سیاره زمین است.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

http://www.batashrifat.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88%d9%87%d8%b4%d9%8a/

استفاده از رنگ سبز در نمای ساختمان :

ما همیشه آنقدر به فضای داخلی خانه های خود متمرکز شده ایم که فراموش می کنیم یک نمای بیرونی وجود دارد که باید به آن توجه شود! در جزئیات یک ساختمان باید توجه ویژه کرد، از رنگ گرفته تا بوته های بریده شده در اطراف و امروز ، ما بهترین ها را با رنگ سبز بهترین جلوه را در ساخت ساختمان ها نشان می دهیم. سبز رنگ زندگی و طبیعت است ، سلامتی و نشاط را به هر فضایی می بخشد اما در خارج از خانه نیز در بین سایر خانه های این محله از هم متمایز است. در برخی از این خانه های زیبا و سبز از هر سایه و سبکی نگاهی تفریحی کنید!

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

ترکیب رنگ سبز در دکوراسیون داخلی ساختمان :

تصور می شود رنگ سبز تعادل و هماهنگی را با محیط اطراف خود به ارمغان می آورد ، بنابراین جای تعجب نیست که این یک انتخاب محبوب در طراحی داخلی باشد. گذشته از آن در علم روانشناسی ، ارتباط آن با بیرون از منزل و به خصوص بهار و تابستان باعث می شود رنگی عالی برای جفت شدن با طبیعت ایجاد شود ، بعد از هر گل ، مهم نیست که چه رنگی ، ساقه ای سبز داشته باشد. این بدان معناست که حتی در یک طرح سبز تک رنگ ، پاپی از هر رنگ دیگری به نظر نمی رسد و این نوع طراحی داخلی است که می تواند با شما رشد کند.
هر کس می تواند اسرار انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون را به دست آورد. برای ایجاد طرح فرضیه قوانین اصلی وجود دارد.باید در نظر داشته باشید که رنگ سبز نوعی تنتور سرد است. اگر هیچ عنصری با رنگهای گرم نقاشی نشده باشد، اثر دلپذیری و راحتی را ایجاد نمی کند. اصلی ترین ترکیب رنگ های سرد و گرم ، رنگ زرد-سبز در فضای داخلی است.  این یک هارمونی کلاسیک از طبیعت بهار و نور آفتابی گرم است.

 

رنگ سبز در نقاشی

تاثیر رنگ سبز بر روحیه افراد ساکن در ساختمان :

روانشناسان موافق هستند که ترکیب صحیح رنگ سبز در فضای داخلی به حفظ سکوت ، احساس محافظت و اعتماد به نفس کمک می کند. رنگ سبز متوسط همه مناسب نیست. یک فرد غیر عادی و بسیار فعال به راه حل های رنگی دیگر احتیاج دارد. رنگ های سبز روشن انرژی بالایی در زندگی افراد ایفا می کند.هنگام استفاده از رنگ سبز در فضای داخلی ، ساده ترین راه برای استفاده از رنگ سبز این است که یک دیوار اصلی را با رنگ سبز نقاشی نماییم . این کار باعث چشمگیرتر شدن دیوار اصلی می گردد و همچنین این دیوار تاثیر مثبتی بر روی دیوارهای اطراف خود می گذارد. رنگ سبز از نظر تنوع رنگ بسیار متنوع  است و از نظر طبیعی غالب چشم انسان است. این دلیل بیرونی و واقعیت علمی است که میل مردم را به غوطه ور شدن در رنگ طبیعی حتی در یک فضای بسته توضیح می دهد. بنابراین ، طراحان انواع مختلفی از ترکیب رنگ سبز با رنگهای مختلف را توسعه داده اند. در این مقاله به توصیه های متخصصان در مورد چگونگی دستیابی به تعادل رنگ در فضای داخلی می پردازید که تأثیر خوبی در روحیه و سلامتی فرد دارد. ما قبلاً ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر را در فضای داخلی توضیح داده ایم.

 

رنگ سبز در نقاشی

ایده های رنگ آمیزی  زرد و سبز برای دیوارهای مهد کودک :

متخصصان پیشنهاد می کنند که خصوصیات سبکی دکوراسیون را در نظر بگیرند. به عنوان مثال ،  نقاشی ساختمان ستارخان فضای داخلی کلاسیک نیاز به انتخاب رنگ های عمیق تر دارد. رنگ های پاستلی برای فضای داخلی مدرن مناسب خواهد بود. فناوری های پیشرفته با ترکیب مبهم (یعنی یکی بدون اتصالات ناگهانی) سبز با رنگ های دیگر خوب به نظر می رسند.

ترکیبی از زرد-سبز در فضای داخلی:

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که رنگ سبز خاصیت لازم را برای بزرگتر کردن فضا دارد و به همین دلیل برای اتاقهای کوچکتر مناسب است. این به خصوص مربوط به لکه های سبک است. به عنوان مثال ، پرده های پنجره ای با رنگ سبز با بازی مایل به آبی احساس انتقال از محل به طبیعت اطراف را ایجاد می کنند.

ترکیب کدام رنگ ها با رنگ سبز بهتر است ؟

طراحان رنگ سبز را انعطاف پذیر می دانند. می توان آن را به زیبایی در دکوراسیون پوشش های سقف و دیوار تزئین کرد یا از آن در عناصر نساجی ، پیش زمینه های مبلمان ، وسایل تزئینی و غیره استفاده کرد. وظیفه اصلی شما ایجاد یک هارمونی از تنتور است ، که به سبک داخلی اضافه می شود و آسایش در زندگی را فراهم می کند.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سفید-سبز در فضای داخلی:

رنگ سفید در ترکیب متعادل با رنگ سبز ، احساس سبکی را ایجاد می کند. پالت فضای سبز برای هر اتاق مناسب است: یک اتاق نشیمن ، اتاق کودک ، آشپزخانه یا حمام. رنگ سفید در فضای داخلی یک اتاق کوچک باعث می شود تا از نظر بصری آن را بزرگتر کرده و در فضای سالن بزرگ حضور هوا و آزادی ایجاد شود. یک راز وجود دارد که می دانیم برای کسانی که سبز روشن را ترجیح می دهند. استفاده از عامل متعادل کننده ، یعنی تعداد زیادی عنصر سفید. ترکیبی از دیوارهای سفید با مبلمان سبز در یک آشپزخانه یا قفسه های سفید برفی با ظروف سفید زیبا در زمینه دیوارهای سبز روشن نمونه هایی از چنین رویکردی است. همین اصل ممکن است در دکوراسیون اتاق کودک استفاده شود.

رنگ سبز روشن در فضای داخلی:

این رنگ با فضای سبز جوانی ، طبیعت بهاری و حساسیت همراه است. این حالت خلق و خوی جالبی برای محیط ایجاد می کند. تمام افکار استرس زا ناپدید می شوند و آرامش در چنین اتاق می رسد. به همین دلیل رنگ سبز روشن در فضای داخلی مناسب آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق کودک و اتاق خواب است. تنوع رنگهای مختلفی را می توان با کمک کاغذ دیواری با رنگ سبز روشن و سقف محوطه سبز ماسه ای با نساجی فیروزه ای ایجاد کرد. این پالت باعث آرامش و آرامش می شود ، آن را سهولت می بخشد و بهبود می یابد.

رنگ های قرمز و سبز در فضای داخلی:

ترکیبی از قرمز و سبز به ندرت توسط طراحان اعمال می شود. این امر با ماهیت تهاجمی چنین دامنه ای تصریح شده است. از رنگ قرمز و سبز می توان در فضای داخلی استفاده کرد، اما تن ها باید رقیق شوند. رنگ های روشن تر در دکوراسیون اتاق ها در فضای داخلی ممکن است، جایی که کنتراست تیز یک پالت رنگ وسیله اصلی هنری است. عناصر قرمز روشن و قرمز معمولی برای سبک کشور و فضای داخلی است که مطابق با انگیزه های قومی تزئین شده اند. به عنوان مثال ، فرشهای پارچه ای ، روتختی با روکش بالشی ، تصاویر پانلی بافی و غیره.

فضای داخلی در رنگ های قهوه ای و سبز:

ترکیب سبز با قهوه ای برای سبک کلاسیک و مدرن معمول و متعادل است. اتحاد طبیعی پوست و شاخ و برگ توسط چشم انسان طبیعی تلقی می شود ، بنابراین اغلب در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان چوبی قهوه ای ، پارچه ، قاب عکس ، کاشی های روی یک دودکش و پرده ها بر روی زمینه دیوارهای سبز کاملاً به نظر می رسند. فضای داخلی در رنگ های قهوه ای و سبز مخصوصا برای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب در سبک کلاسیک و آشپزخانه به سبک مدرن بسیار محبوب است. در مورد اولویت اول به تن های عمیق داده می شود ، در حالت دوم بهتر است پالت سبک تر را انتخاب کنید.

رنگ های آبی و سبز در فضای داخلی:

رنگهای آبی کاملاً با رنگ سبز مطابقت دارند و به اندازه آب طبیعی با سبز طبیعی هستند. طراحان مدرن برای تزئین اتاق کودک ، حمام و آشپزخانه از رنگهای آبی و سبز در فضای داخلی استفاده می کنند. این رنگ ها مرتبط هستند.هر ماده یا سطحی از اتاق می تواند سبز و یا آبی با اشباع مختلف رنگ باشد. به عنوان مثال ، مبلمان آبی یا حمام با وجود عجیب بودن ترکیب ، در پشت دیوارهای سبز خوب به نظر می رسد.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

رنگ های آبی و سبز در فضای داخلی:

پالت روشن-آبی و سبز به ترکیبات رنگی هوا اشاره دارد. فضای داخلی در رنگ های سبز و آبی روشن بیشترین کاربرد در نظر گرفته شده است و برای دکوراسیون هر اتاق در یک خانه یا یک تخت استفاده می شود. چنین محبوبیتی با هارمونی طبیعی چنین ترکیبی پیش بینی شده است ، که باعث عدم پذیرش در اکثر مردم می شود. مبلمان ، کاغذ دیواری ، رنگ و روکش سقفی در این رنگ ها ساخته شده است. این یک ترکیب ظریف و نفیس است که باعث می شود محل ، جادار ، دنج و پیشرفته جلوه کند. پرده های آبی روشن و سبز روی پنجره ها ، ظروف روی قفسه ها ، لوازم منسوجات در اتاق خواب همیشه به چشم خوب می رسند و فضای مثبتی ایجاد می کنند. مزیت پالت این است که با گذشت سالها زحمت نمی کشد.

رنگ خاکستری و سبز در فضای داخلی:

دکوراسیون اتاق در ترکیب رنگهای خاکستری و سبز اصلی و زیبا است. روی سطح این طرح کم رنگ ساده به نظر می رسد ، و این توسط حرفه ای ها به عنوان ظرافت و سبک تلقی می شود. رنگ های سبز و خاکستری موجود در فضای داخلی مخصوصاً در محل های اداری ، مراکز تجاری ، کابینت و خانه ها نیز اهمیت دارد. پالت محبوب ترکیبی از دیوارهای رقیق سبز با مبل های چرمی خاکستری ، پرده ها و لکه های هماهنگ با مبلمان و دیوارها است. چنین فضای داخلی ممکن است برای یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق لابی مناسب باشد.

رنگ سبز تیره در فضای داخلی:

عقیده ای وجود دارد که رنگ های سبز تیره بر روحیه مردم تأثیر منفی می گذارد. قیمت کنیتکس دیوار این نادرست است فقط کافی است به عکس اتاق ها نگاه کنید ، جایی که رنگ سبز تیره در تابلو های پنجره توده ای ، اثاثه یا لوازم داخلی عمیق و اشباع مبلمان نرم یا دیوارهای با رنگ سبز عمیق با تزئینات به سبک گل و گیاه ، سایه های لامپ پارچه سبز با پیرایش از جوهر طلایی دوست دارید دکوراسیون یکسانی داشته باشید! این محدوده رنگ مناسب اتاق خواب و اتاق نشیمن است؛ این باعث می شود آنها لوکس و منحصر به فرد به نظر برسند و این در دنیای هنر بسیار ارزشمند است.

رنگ های گل رز و سبز در فضای داخلی:

ترکیبی از گل های رز و سبز یک هارمونی خوشمزه از تابستان است ، به اصطلاح دسته گل. این اجازه می دهد تا خلق و خوی شاد و شاداب ایجاد کرده و فضای مثبتی را به ارمغان بیاورد. رنگ های گل رز و سبز در داخل کشور از طریق نقاشی دیواری بطری و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان نرم با رنگهای گل رز سبز ایجاد می شود. پرده هایی با گل و تخته سنگ گل رز مکمل های خوبی در اینجا هستند. چنین پالت های چند رنگی مناسب برای اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و اتاق کودک مناسب به نظر می رسد. همچنین برای کلاسیک و سبک قومی مناسب است.

ترکیبی از زرد-سبز و نارنجی-سبز در فضای داخلی:

شما باید از رنگ زرد در پس زمینه سبز فقط کبوتر استفاده کنید ، به عنوان نقاط روشن برای دکوراسیون. در چنین حالتی از لکه های زرد و روشن خیلی زیاد برای تأکید استفاده نکنید. آنها قصد داشتند فضای اتاق را زنده کنند ، هزینه ساخت وساز اما نباید زمینه کلی را مسدود کنند. ترکیب رنگ زرد و سبز در فضای داخلی با نقاشی چوب و خورشید مقایسه می شود. تکه های نور خورشید ممکن است به شکل کاشی های تزئینی روی دیواره آشپزخانه قرار گیرد. آنها همچنین می توانند به صورت سایه لامپ روشن روی پایه روی یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن و همچنین بالش های کاناپه در یک اتاق نشیمن ارائه شوند. اگر از رنگهای زرد به عنوان پس زمینه (نقاشی دیواری) استفاده می کنید ، باید بسیاری از عناصر سبز ، یعنی پرده ، فرش ، اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان و غیره را بکار ببرید. طراحان هنگام تزئین داخلی با رنگ سبز و نارنجی از همان اصول استفاده می کنند. رنگها فقط یک قانون در اینجا وجود دارد – این نیست که از لکه های آفتابی روشن بروید.

فروشگاه معماری

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر