طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

استاد پتینه ایران

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

 

پتینه

به حالت سبز رنگ و یا خوردگی و کهنگی رو ی فلزاتی مثل مس و فولاد، پتینه کاری ساختمان گفته می شود پتینه مدرن که برای رنگ کردن ساختمان کاری استفاده می شود. این تکنیک فرا تر از رنگ کردن ساختمان است و علاوه بر رنگ می تواند بافت اشیا را نیز تغییر دهد و می تواند دیوار هار را از تکراری بودن نجات داد.  این کار روی یک پس زمینه که می تواند رنگ پلاستیک، اکریلیک و یا روغنی باشد، انجام می شود. ویلا پیش ساخته استفاده به دلیل تنوع بسیار زیادی که درد تقریبا در همه جا کاربرد دارد. در انواع مدرن ساختمان، برای پتینه دیوار ها و وسایل و لوازم خانه، از ترکیب ابر و بادی و یا آسمان استفاده می شود. مدل های مختلف پتینه ساختمان با توجه به سلیقه مشتری و نیز فضایی که باید قیمت پتینه روی چوب کاری شود استفاده می شود.

همیشه پر از خلاقیت : بنیان گذار پتینه مدرن و روستیک در ایران

۰۲۱-۲۸۴۲-۷۰۷۸

 

 

عکس پتینه مدرن
عکس پتینه مدرن
عکس پتینه مدرن

 

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • کلاسیک
  • مدرن
  • انتیک کاری
  • پلاستر و برجسته
  • کهنه کاری
  • و همچنین بر روی فلز، شیشه، سفال، دیوار و … اعمال می شود.

پتینه ساختمان

https://moviese1.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85/

این کار در سقف ها و گچ بری ها استفاده می شود که ساختمان را مدرن تر و لاکچری تر می کند. قیمت پتینه ساختمان های غیر برجسته  هنری و یا کهنه کاری، کاربرد بیشتری دارد. امروزه نیز این نوع طراحی کاربرد بسیار زیادی دارد به طوری که اغلب کسانی که خانه خود را بازسازی می کنند می خواهند از طرح های برجسته و یا غیر برجسته بر روی دیوار، سقف، شیشه، چوب، گچبری و یا ام دی اف استفاده کنند. طراحی نما به دلیل اجرای این کار روی سطوح مختلف، دامنه ی هنری این کار بسیار بالا است.

آموزش پتینه

پتینه مدرن

معمولا در فضاهایی که از آموزش پتینه کاری مدرن استفاده می شود، مردم زیادی جذب می شوند و این به دلیل جذابیت واقعی روی چوب است. ساختمان معمولا در یک نقطه و یا در گوشه ای سقف مورد استفاده قرار می گیرد تا به زیبایی بیشتر آن بی افزاید. ساخت هتل قیمت پتینه به علت بافت های ریز و درشتی که دارد می تواند سوراخ ها و یا ترک خوردگی های دیوار و سقف را بپوشاند و این یکی از مهمترین مزایای کار ساختمان است. اما لازم است پس از گفتن این مزایا، این را در ذهن داشته باشیم که به علت قیمت بالا این کار، نمی شود در هرجایی از آن استفاده کرد و به همین دلیل است که معمولا آن را در فضای خاصی به کار میگیرند تا زیبایی آن در خانه دیده شود.  در طراحی داخلی، پتینه مدرن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ استفاده از آن بر روی دیوار از پرطرفدار ترین نوع می باشد. همانطور که می دانید، امروزه مردم از رنگ های یکدست روی دیوار ها زیاد استقبال نمی کنند و به سراغ کاغذ دیواری می روند. هچنین در این جا کاربرد دارد و معمولا افرادی که علاقه ای به کاغذ دیواری نداند، می توانند برای رنگ کردن دیوار های خود از پتینه ساختمان استفاده کنند. در ادامه می خواهیم انواع کار روی دیوار با ابزار مختلف را به شما معرفی کنیم.

سازه فولادی

پروژه از شما : تحویل پروژه لاکچری و کلاسیک از ما

پتینه مدرن

پتینه مدرن

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

پتینه با اسفنج

برای انجام اینکار که راحتترین نوع از پتینه کاری ساختمان است می توانید طراحی باغچه از یک تکه اسفنج آغشته به رنگ استفاده کنید؛ پتینه کلاسیک به طور که استفنج را در رنگ فرو کنید و اضافات آن را بگیرید و به آرامی بر روی دیوار ضربه بزنید.

پتینه اسفنج
پتینه اسفنج
پتینه اسفنج

 

پتینه با پارچه

برای انجام این کار نسبت به کار با اسفنج به زمان بیشتری لازم دارید. نورگیر پشت بام برای پارچه ابتدا آن را در رنگ فرو برده و مثل کار با اسفنج به آرامی روی دیوار ضربه بزنید.

پتینه طرح فرش
پتینه طرح فرش
پتینه طرح فرش

 

پتینه دیوار

در نوع از آموزش مدرن نیز می توانید از پاچه استفاده کنید طراحی ویلای مدرن به طوری که اول باید دیوار را رنگ بزنید(اگر می توانید چند بار این کار را انجام دهید تا رنگ دیوارتان غلیظ باشد) و سپس آرام و به صورت ضربه ای بر روی رنگ دیوار ضربه بزنید تا به خود حالت برجسته بگیرد. در این بین حواستان را جمع کنید که رنگ را با پارچه جمع نکنید.

سیستم سقف دال بتنی

پتینه دیوار
پتینه دیوار
پتینه دیوار

 

راه راه کردن دیوار با پتینه

برای انجام این نوع کاری می توانید یک طرف از دیوار را انتخاب کنید و سپس آن را به قسمت هایی مساوی تقسیم کنید و با یک چسب نواری خطوط را به هم وصل کنید. حالا می توانید رنگ را روی دیوار بکشید و برای زیبایی بیشتر می توانید آن ها را به صورت یک در میان رنگ کنید. ویلای مدرن توجه داشته باشید که هنگامی که چسب را می کنید، رنگ را از دیوار جدا نکنید. یکی از مدرن ترین طرح ها، همین پتینه کاری روی چوب راه راه کردن دیوار است که طرح و نمای آجری به آن می دهد. شما برای اینکار می توانید از رنگ آجری استفاده کنید تا طرحی طبیعی تر داشته باشید.

پتینه مدرن

پتینه مدرن

پتینه کاری با ورق های سنتی

در انجام این کار بعد از اینکه دیوار به خوبی تمیز شد و با رنگ پوشیده شد، ورق های پتینه کاری ساختمان را به وسیله چسب به دیوار ها می چسبانید، و با پارچه ای بسیار آهسته روی آن می کشید تا ورق های اضافه بر جا نمانند.  همچین برای کار روی چوب ساختمان می توان از ورق های طلا، طرح چوب، طرح سنگ مرمر، پتینه کلاسیک طرح آجر و سنگ و … را استفاده کرد. پتینه مدرن از این کار هم معمولا بر روی دیوار های گچی استفاده می کنند، اما بنا به انتخاب شما می توان بر روی  چوب و سنگ هم از ساختمان استفاده کرد.

پتینه کاری با ورق های سنتی
پتینه کاری با ورق های سنتی
پتینه کاری با ورق های سنتی

 

سبک مس پتینه

مواد مسی اساساً لایه های فیروزه ای، آبی و سبز رنگی است که در بالای یک رنگ پایه از مس یا برنز قرار دارند (اگر پوشش پایه فلزی باشد برای انجام این کار بهتر به نظر می رسد.) پس از خشک شدن لایه پایه، قیمت پتینه یک اسفنج را به رنگ آبی یا فیروزه ای آغشته می شود و سپس روی دیوار ضربه  می زنید و در نهایت ظاهر را ایجاد می کنید.  استفاده از چندین سایه فیروزه ای مختلف و حتی کمی جلای فلزی، اجرای رنگ را واقع بینانه تر می کند. یک برس خشک و سفت که برای نرم کردن رنگ تازه استفاده می شود  جلوه ای طبیعی تر به رنگ می بخشد.

معماران ویلا استو دی او

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

سبک مس پتینه
سبک مس پتینه
سبک مس پتینه

 

پتینه کاری ساختمان

پتینه دیواری در پایان جلوه ای از پیری ایجاد می کند و باعث می شود دیوار بسیار قدیمی تر از آنچه هست است دیده شود. این همچنین به دیوارها حس عمق می دهد و در نگاه شما برجسته و یا فرو رفته خواهد بود. یکی از راه های ایجاد پاتینا اساساً یک روش شستشوی رنگی است. طراحی ویلا یک پوشش مواد کاری سنتی تر به دیوارها جلوه ای از مس را نشان می دهد که با افزایش سن سبز شده است. دقیقاً مانند گل سرخ روی یک مجسمه مسی در فضای باز یا یک گنبد بر روی ساختمان.

پتینه کاری ساختمان
پتینه کاری ساختمان
پتینه کاری ساختمان

 

جلوه اصلی پتینه

یک آموزش پتینه کاری مدرن ساده می تواند ظاهر پیری را ایجاد کند، به خصوص در اطراف لبه های دیوارها و مکان هایی که دیوارها با پنجره ها و سایر تزئینات روبرو می شوند. به صفحه زرد شده کتاب فکر کنید؛ پیر شدن دیوار با پوشش مصنوعی دیوار جلوه ای مشابه آن ها را ایجاد می کند. پتینه کلاسیک برای انجام این کار، از رنگ روشن به عنوان پوشش پایه برای دیوارها استفاده می شود. پس از خشک شدن رنگ،  از رنگ تیره در روی آن استفاده می شود ، برای این کار باید قبل از خشک شدن پوشش، روی آن را با پارش بمالید. کلید یک عکس پتینه خوب این است که همزمان در مناطق کوچک کار کنید تا ظاهری ثابت داشته باشید و از خشک شدن رنگ قبل از مالش و خشک شدن آن جلوگیری کنید. پتینه مدرن هر بافت روی دیوار ( به عنوان مثال رج های گچ اگر یک دیوار گچی باشد)  با رنگ تیره ای که به عنوان پوشش روی آن استفاده می کنید، تقویت می شود.  رنگ های لاتکس برای این کار خوب عمل می کنند.

پتینه مدرن
پتینه مدرن
پتینه مدرن

 

ترکیبات رنگی برای پتینه

یک پتینه واقع بینانه با استفاده از تکنیک پایه به طور کلی یک رنگ تیره در بالای یک رنگ روشن تر، مانند زرد در بالای سفید یا ذغال در بالای خاکستری روشن است. تکمیل های مدرن و سبک شده را می توان با اثر دیوار با استفاده از رنگ های غیر سنتی مواد ایجاد کرد:  آبی در بالای زرد، زرد در بالای قرمز و غیره. قبل از تصمیم گیری در مورد ترکیبات رنگی پررنگ،  قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا ترکیب در مقیاس بزرگ به خوبی کار خواهد کرد یا نه، ترکیب را روی یک تکه مقوا آزمایش کنید. همچنین توجه داشته باشید که رنگ های تیره شسته شده روی رنگ های روشن نیز روشن می شوند. نارنجی تیره بیشتر شبیه زرد روشن به نظر می رسد که روی یک دیوار سفید یا روشن مالیده شود.

 نقشه ویلا لاکچری

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

موتیف رنگی
موتیف رنگی
موتیف رنگی

 

پتینه روی سقف

از پتینه ساختمان برای کار روی سقف نیز استفاده می شود. مخصوصا در جایی انجام می شود که ممکن است سوراخ شده باشد، ترک برداشته باشد و یا به هر دلیل دیگری، کثیف شده باشد. مراحل طراحی ویلا برای انجام ساختمان روی سقف همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، گزینه های متفاوتی برای انجام در اختیار داریم؛ مثل پتینه ورق طلا، ورق نقره، چوب و … . سقف یکی از محیط های اثر گذار در زیبایی ساختمان است و برای زیبایی هرچه بیشتر آن می توان از مواد برجسته و ورق طلا استفاده کرد که باعث زیبایی هر چه بیشتر دیوار می شود.

پتینه روی سقف
پتینه روی سقف
پتینه روی سقف

 

دوره آموزش پتینه

از پتینه کاری فقط در نمای خارجی استفاده نمی شود. از این کار می توان در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده کرد. طراحی ویلا دوبلکس استفاده از این طرح برجسته به دلیل سه بعدی بودن در عصر امروز، معمولا به عنوان وسایلی برای تزیین و طراحی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پتینه کلاسیک این نکته را در نظر داشته باشید که روی ستون های گچی  و در کل گچبری ها زیبایی بیشتری دارد.

پتینه مدرن
پتینه مدرن
پتینه

 

قیمت پتینه

این روزها یکی از پرطرفدار ترین طرح دیوار ساختمان، طرح سنگ است. طراحی ویلا رومی در این کار رنگ کار با رنگ های مختلفی مثل رنگ روغن و اکریلیک، شروع به تقلید از طرح سنگ می کند. برای انجام این کار شما باید در ابتدا رنگ پایه سنگ مورد نظر را آماده کنید و روی فضایی که می خواهید آن را طراحی کنید، پتینه کلاسیک رنگ کنید و سپس در دو یا سه مرحله ریزه کاری ها و رنگ های دیگر را به آن بی افزایید.  قطعا اگر شما تجربه بیشتری در این کار داشته باشید، می توانید کار زیباتری و طرح طبیعی تری به دست آورید.

ساختمان بتنی

جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

قیمت پتینه
قیمت پتینه
قیمت پتینه

 

پتینه کاری روی چوب

انجام کار عکس پتینه فقط محدود به ساختمان نیست و می توان روی وسایل کوچک و چوبی نیز اجرا شود و به زیباسازی آن کمک کند. برای انجام این کار شما به راحتی می توانید وسایل چوبی ای که در منزل دارید را بدون در نظر گرفتن کهنگی و آماده کردن برای دور ریختن، زیبایی آن را چند برابر کنید. مرحله اول برای انجام روی چوب، بتن اکسپوز کف جلوگیری از رنگ شده قسمت هایی است که نمی خواهیم رنگ شوند. برای اینکار شما می توانید از وازلین استفاده کنید. هرکجا که وازلین مالیده شود، به هیچ وجه رنگ نمی گیرد. در ادامه وسیله چوبی خود را رنگ گچی رنگ کنید. معماری ویلا قیمت پتینه همچنین نقاطی که با وازلین پوشانده اید را رنگ کنید. پتینه کلاسیک سپس دوباره روی قسمت هایی که می خواهید رنگ نگیرد پتینه مدرن وازلین بمالید و آن را با رنگی تیره تر رنگ کنید. با ادامه این کار و تمیز کردن سطح وسیله با یک برس، شما می توانید به وسیله مورد نظرتان حالت کهنگی دهید و آن را زیباتر کنید.

عکس پتینه
عکس پتینه
عکس پتینه

 

هزینه پتینه ساختمان

قیمت انجام رنگ ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. هوشمند سازی ساختمان چیست مثلا اینکه کجا باید این کار انجام شود؟ سقف، دیوارو یا گچبری ها؟ دیتیل راه پله همچنین مسلم است هرچقدر فضایی که برای کارتان در نظر میگیرید بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. پتینه کلاسیک انجام پتینه دیوار ساختمان به دلیل هزینه بالای رنگ هایی که در آن به کار برده می شود معمولا بالا و گران است. به شما پیشنهاد می کنیم که مواد چیست را در قسمتی از خانه انجام دهید؛ چرا که در این صورت هم از هزینه پتینه کار شما کم می شود و هم اینکه به زیبایی دو چندان آن کمک می شود.

شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸

  • طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی