طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

طراحان حرفه ای غرفه

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴ ق.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

طراحی غرفه

یک طراحی غرفه مناسب، طرحی است که خواسته اصلی آن غرفه را به نمایش می گذارد. این غرفه باید بتواند از طریق موج شلوغی و سایر غرفه های نمایشگاه در این نمایشگاه برجسته شود. همچنین باید یک طرح منحصر به فرد داشته باشد تا تجربه تأثیرگذاری بالایی را برای شرکت کنندگان ایجاد کند. استفاده از رسانه های مختلف به عنوان ارتباطی برای غرفه نمایشگاه شما موثر خواهد بود. پتینه کاری روی چوب ساخت غرفه شما می توانید به این طریق و با استفاده از رسانه، بتوانید توجه بیشتری را به غرفه خود جلب کنید. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی برای ایجاد خلق و خو و احساسو همچنین ظاهر مناسب غرفه خود از رنگ ها به صورت خلاقانه استفاده کنید اما مراقب باشید از رنگ های زیادی استفاده نکنید تا پیام رسانی شما به وسیله این غرفه را به خطر نیندازد. طراحی غرفه سعی کنید از ایده های نو استفاده کنید؛ مفاهیم تازه در مقایسه با طرحهای استاندارد و معمولی توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. برای جذب افراد بیشتر به فضای نمایشگاه خود، به دنبال یک جور تبلیغ منحصر به فرد باشید. آبنما دیواری ممکن است کوپن تخفیف برای خریدهای بعدی یا معاملات ارائه شود یا یک بازی تعاملی با اقلام کوچک به عنوان جایزه برای تشویق شرکت کنندگان برای مراجعه به غرفه شما مناسب باشد. به یاد داشته باشید، غرفه نمایشگاه شما می تواند تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد، بنابراین حتماً مفهوم غرفه خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا بتوانید پیام و هدفی را که هدف آن هستید، انجام دهید. با این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که نمایشگاه را با تعداد زیادی مشتری بالقوه تجاری تعطیل خواهید کرد.

https://jostir.ir/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d9%84%d9%87/

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی هنگام ساخت خانه، باید با استفاده خلاقانه از فضا، منطقه بندی و محدودیت های زمین برطرف شود. هوشمند سازی ساختمان چیست؟ همانطور که هر غرفه دار می تواند تصدیق کند، به نمایش گذاشتن محصولات یا کالاها در فضای غرفه گران است و همین استفاده خلاقانه از فضا را برای تأثیر بیشتر ضروری می کند. هنگام برنامه ریزی برای غرفه نمایشگاه بعدی خود، نگرانی های مربوط به طراحی مربوط به فضای زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که غرفه نمایشگاه شما فضای کافی برای کارکنان غرفه و شرکت کنندگان را دارد.
  • اگر می خواهید محصولات را به نمایش بگذارید مطمئن شوید که می توانید آنها را به راحتی در فضای غرفه خود جای دهید.
  • اگر می خواهید فضای صمیمی تری برای جلسه داشته باشید، طراحی غرفه اتاق های کنفرانس خصوصی را برای غرفه خود در نظر بگیرید.
  • چیدمان های آزاد و آویز ها اغلب می توانند برای شرکت کنندگان و افراد احتمالی جذاب تر باشند.
  • می توان فضاهای کوچک را برای ایجاد احساس بزرگتر با طاق نماها یا سازه های آویزان بالای سر، ایجاد کرد
  • استفاده موثر از فضای غرفه می تواند زمان انتظار برای حاضران را کاهش دهد. در صورتی که یک نفر برای مراجعه کنندگان توضیحاتی را ارائه کند، باعث می شود که آن ها معطل نشوند و اگر می خواهند با کارکنان صحبت کنند می توانید اجرای سقف پیش تنیده با ارائه سایت و یا آدرس تلگرام و اینستاگرام آنها را راهنمایی کنید تا سوالات خود را راحتتر بپرسند.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

آموزش طراحی غرفه های نمایشگاهی

برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نحوه طراحی کف غرفه
  • نحوه طراحی دیوار غرفه
  • نور پردازی غرفه
  • فضا سازی غرفه
  • نحوه طراحی کانتر و ضوابط طراحی آن
  • نحوه طراحی ویترین به همراه ضوابط طراحی
  • نحوه طراحی کتیبه و سر درب غرفه
  • طراحی انواع لایت باکس ها
  • طراحی استند نمایش محصول
  • طراحی انواع فلاور باکس ها
  • شناخت و طراحی انواع لوگوها
  • طراحی نیم طبقه غرفه به همراه ضوابط طراحی
  • نحوه متریال دهی به غرفه
  • نحوه تنظیمات رندرگیری
  • دیتیل اجرایی غرفه
  • نحوه شیت کردن و جزییات گذاری بخش های غرفه

قیمت کنیتکس دیوار حیاط

برای طراحی مناسب یک غرفه قابل حمل نیز بهتر است به نکات زیر نیز توجه کنید.

  1. نیازهای خود را ارزیابی کنید

به اندازه غرفه ای که قصد اجاره آن را دارید فکر کنید. سپس، طراحی غرفه مشخص کنید که شرکت کنندگان پس از رسیدن به غرفه شما می خواهند چه کار کنند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آنها وارد غرفه شده و در فضا قدم بزنند. موزه گوگنهایم نیویورک ساخت غرفه یا ممکن است بخواهید شرکت کنندگان در غرفه بایستند و به محصولات نمایش داده شده از جلو غرفه نگاه کنند. نحوه دستیابی غرفه خود به نمایشگاه را ارزیابی کنید. اگر قصد حمل آن را دارید، هزینه های انجام این کار را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است اندازه یا طرح را محدود کند. (برای غرفه های حامل حمل)

طراحی غرفه

۲. طراحی غرفه

سبک نمایشگاه را انتخاب کنید.

غرفه های نمیاشگاهی قابل حمل که روی میز قرار داده می شوند، اصول طراحی غرفه نمایشگاهی بیشترین انعطاف پذیری را به شما می دهند، خصوصاً اگر اندازه غرفه شما با توجه به مکان تغییر کند، این مسئله بسیار مهم است. ساخت غرفه بعلاوه، غرفه های نمایش مدولار به راحتی قابل حمل، معماری ویلا راه اندازی و پاره شدن هستند. هزینه طراحی غرفه نوع دیگری از غرفه های نمایشگاهی قابل حمل با قابلیت پشتیبانی از خود است که بر روی چارچوب سبک مخصوص خود ایستاده است. مطمئن شوید که سبکی که انتخاب کرده اید فضای کافی برای ارائه های چندرسانه ای مانند لپ تاپ ها برای نمایش فیلم های نمایشی را فراهم می کند.

  1. پیام اصلی را بیان کنید

همانطور که عناصر طراحی شده برای غرفه خود را شروع می کنید، در مورد یک پیام کلیدی تصمیم بگیرید که افراد را به خود جذب کند. همه پنل ها، نگهدارنده ها و سایر عناصر تشکیل دهنده غرفه شما باید در اطراف این پیام طراحی شوند، ویلا رومی بنابراین آنچه می فروشید برای حاضران روشن است. به عنوان مثال، اگر دی وی دی های آموزشی می فروشید و پیام شما در مورد ترغیب مردم برای خرید یکی از دی وی دی های شما هنگام حضور در نمایشگاه است، از فضای دیوار غرفه خود برای جلب بازدیدکنندگان استفاده کنید. سپس از واحد های مدولار برای نگه داشتن DVD ها در قسمت جلوی غرفه استفاده کنید تا شرکت کنندگان بتوانند آنهایی را که می خواهند خریداری کنند انتخاب کنند.

  1. توسعه گرافیک

سرانجام، شما باید دیوارها و واحدها را با طرح های گرافیکی بپوشانید که پیام شما را به طور واضح توضیح می دهد در حالی که با رنگ شرکت و مواد بازاریابی مطابقت دارد. این به شما کمک می کند تا حس تداوم را در غرفه ایجاد کنید.  برای برجسته سازی اطلاعات موجود در غرفه خود، عناصر روشنایی سبک و پخش شده را که حمل و نقل آنها آسان است، اضافه کنید تا باعث جذابیت بیشتر آنها شود.

ایده طراحی غرفه نمایشگاهی

  • از رنگ های قابل توجه استفاده کنید

در حالی که طرح رنگ آمیزی شما باید با طراحی کلی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد، اما باید به اندازه کافی روشن باشد تا برجسته شود. رنگ هایی که بیش از حد خسته کننده یا خنثی هستند باعث می شوند نمایشگاه شما دیده نشود. ایده طراحی ویلا اگر پویایی رنگ شما شامل رنگهای روشن نیست، به جای آن استفاده از سطوح فلزی یا بافت های جالب را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که انتخاب های رنگی شما احساساتی را ایجاد می کند که می خواهید در بازدیدکنندگان ایجاد کنید. جذب چشم اندازها برای ایجاد بازگشت سرمایه بسیار مهم است، بنابراین ایجاد جذابیت بصری، سطح بالایی در یک نمایشگاه تجاری دارد و بسیار مهم است.

  • اهمیت نورپردازی را دست کم نگیرید

یک غرفه با روشنایی هوشمند می تواند ویژگی های طراحی را برجسته کرده و مناطق مشکل را به حداقل برساند. همین مورد را می توان برای یک نمایشگاه تجاری گفت که از نورپردازی به روش های خلاقانه و منحصر به فرد استفاده می کند. مقالات ویلای مدرن نمایشگرهای کم نور یک اشتباه رایج است که اغلب در بیشتر نمایشگاه ها مشاهده می شود. یک نمایشگر با نور مناسب ضروری است و به بازدیدکنندگان امکان می دهد جزئیات مهم غرفه شما را به راحتی مشاهده کنند.

علاوه بر این، می توانید برای روشنایی سایر مناطق اصلی نمایشگاه شما مانند نمایشگرهای محصولات و موارد تبلیغاتی، از روشنایی استفاده کنید.

  • کفپوش

کف سازی یکی از مهمترین قطعات طراحی غرفه نمایشگاهی عالی است و اغلب نادیده گرفته می شود.  ساخت غرفه کفپوش های نمایشگاه می توانند ظاهری جذاب برای غرفه شما ایجاد کنند و همچنین می توانند راحتی کارکنان و بازدید کنندگان را هنگام ایستادن به مدت طولانی فراهم کنند.

کفپوش یا موکت در مراسم ممکن است خسته کننده باشد و در بدترین حالت ممکن است با رنگهای خاص یا عناصر طراحی غرفه شما برخورد کند. کفپوش های سفارشی می توانند این عناصر طراحی و همچنین تجربه کلی را برای شرکت کنندگان در غرفه شما افزایش دهند.

  • در غرفه رسانه

استفاده از رسانه ها به عنوان عناصر دیداری یا شنیداری می تواند باعث جذب بسیاری از شرکت کنندگان شود.  از بین تصاویری که شرکت کنندگان می بینند تا موسیقی که می شنوند، ساخت غرفه رسانه نقش اصلی را در ایجاد جو و برقراری ارتباط با پیام هایی دارد که به غرفه داران در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. از چندرسانه ای می توان برای پشتیبانی از نمایش ها و مسابقات محصولات و افزایش گرافیک غرفه از طریق نمایشگرها، صفحه های لمسی، دیوارهای ویدئویی و واقعیت افزوده استفاده کرد. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی در ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع فناوری را می خواهید در غرفه خود بگنجانید تا از همان ابتدا در فرآیند طراحی غرفه نمایشگاه تجاری مورد توجه قرار گیرد.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان

اولین راه برای کاهش هزینه های ساخت و ایجاد یک غرفه در نمایشگاه،  ساخت غرفه داشتن شریک یا یک سرمایه گذار در غرفه نمایشگاهی شماست. انتخاب شریک مناسب و یا سرمایه گذار برای غرفه نمایشگاه و نیز برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی موفق تجاری بسیار مهم است. در ادامه ما کلیدهای انتخاب یک شریک نمایشگاه را توضیح می دهیم که می تواند نیازهای نمایشگاهی شرکت شما را برآورده کند.

  • یافتن شریک یا سرمایه گذار غرفه در نمایشگاه

 

روند یافتن شریک مناسب نمایشگاه می تواند زمان بر باشد و طراحی و ساخت آن در ماه ها به طول می انجامد.  جستجوی شریک در نمایشگاه خود را زود شروع کنید تا در صورت فرصت کافی برای طراحی و ساخت غرفه ارزان نمایشگاهی خود، تناسب مناسب را با شریک خود پیدا کنید.

  • نیازهای خود را بشناسید.

هنگام صحبت با یک شریک نمایشگاه احتمالی، با نیازها، بودجه و مهلت مقرر خود پیشرو باشید.  در مورد توانایی های هر یک از شرکای احتمالی تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت های مورد نظر شما می توانند بودجه مورد نظر، مهلت زمانی و طراحی غرفه های نمایشگاه تجاری شما را برآورده کنند.

  • به دنبال تجربه باشید

هنگام انتخاب شریک یا سرمایه گذار مناسب نمایشگاه، تجربه همه چیز است. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی شرکای نمایشگاه با سابقه طولانی و موفق، تیم های باتجربه ای از طراحان و سازندگان نمایشگاه را تجربه کرده اند که به عنوان یک واحد منسجم کار می کنند، باغ عمارت عکاسی طراحی غرفه ارتباط نادرست را به حداقل می رسانند و منجر به یک روند ساده تر طراحی و ساخت می شوند.

  • منابع را بررسی کنید

از هر یک از شرکای احتمالی یا سرمایه گذاران نمایشگاه درخواست و پیگیری کنید. طراحی ویلای کلاسیک تماس با مراجع به شما امکان می دهد در مورد تجربیات دیگران در مورد خدمات مورد نیاز خود بیشتر بدانید، اینکه یک شریک نمایشگاه چگونه می تواند بودجه، جهت، نحوه حل مشکلات و سطح خدمات مشتری را که ارائه می دهد دنبال کند. اگر شما جزو آن دسته شرکت هایی هستید که در طول سال در چندین نمایشگاه شرکت می کنید و به غرفه هایی احتیاج دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که غرفه های قابل حمل را برای کار خود تهیه کنید.

  • ساخت غرفه قابل حمل

اگر قصد دارید در تعدادی از نمایشگاه های تجاری شرکت کنید و می خواهید کار در راه اندازی غرفه را راحت تر کنید، باغ و عمارت برای برگزاری مراسم عروسی غرفه های قابل حمل نمایشگاه ابزاری ارزشمند است. اصول طراحی غرفه نمایشگاهی اگرچه می خواهید نمایشگاه شما به راحتی قابل حمل باشد، طراحی غرفه اما غرفه های قابل حمل هنگام حضور در نمایشگاه شما، هنوز هم نیاز به جلب و جذب شرکت کنندگان دارند. برنامه ریزی دقیق کلید ایجاد یک غرفه قابل حمل است که تمام کارهایی را که لازم دارید انجام می دهد در حالی که مردم را متقاعد می کنید محصولات یا خدمات شرکت شما ارزش بررسی دارند.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • راه های دیگر ساخت یک غرفه نمایشگاهی ارزان

راه های دیگری نیز برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی ارزان وجود دارد، برای مثال ساخت غرفه فروشگاهی با سازه های ماکسیما که دست دوم هستند و نیز ساخت غرفه نمایشگاهی با سازه های اسپیس فریم که این سازه های فلزی طوری ساخته و طراحی شده اند که چند خاصیت مهم را در خود داشته باشند که مهمترین آنها دوام و مقاومت بالا در عین ظرافت و زیبایی است. طراحی ویلای کوچک با توجه به اینکه بسیاری از نمایشگاه ها تنها تا چند روز برگزار می شوند، افراد ترجیح می دهند تا بودجه بالایی را صرف غرفه سازی نکنند. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه های طراحی و ساخته شده که زرق و برق زیادی را دارند همیشه کارا نیستند و البته قیمت نسبتا سنگینی را به شرکت کنندگان تحمیل می کنند.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

در مراحل طراحی و ایجاد نمایشگاه چهار مرحله اصلی وجود دارد، از جمله:

  1. نیازسنجی

ساخت ویلا در چالوس

فرم نیاز سنجی را تکمیل کنید. طراحی غرفه فرم نیاز سنجی لیستی از سوالاتی است که سرمایه گذار نمایشگاه شما که ممکن خود شرکت یا فرد دیگری باشد، برای درک بهتر دید خلاق شما استفاده می کند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا سرمایه گذار نمایشگاه خود را در مورد استفاده از مواد و تکنیک های طراحی هنگام طراحی و ساخت نمایشگاه خود راهنمایی کنید.

  1. مفاهیم اولیه را مرور و اصلاح کنید

طراح نمایشگاه طرح ها و مفاهیم خشن طرح طراحی را به شما ارائه می دهد. تالار عروسی ساخت غرفه هنگامی که شما با یک طرح موافقت می کنید، سپس طراح نمایشگاه نقشه های خطی و رندرهای سه بعدی از نمایشگاه شما ایجاد می کند تا درک بهتری از چگونگی به نمایش درآوردن نمایشگاه خود پس از اتمام داشته باشید.

  1. جزئیات و چارچوب نمایشگاه را ایجاد کنید.

سپس طراح نمایشگاه طرح را تحویل می دهد تا بازداشت کنندگانی را که از نرم افزار CAD برای ترسیم اجزای سازنده چارچوب نمایشگاه شما استفاده می کنند، به نمایش بگذارد. نگهدارنده نمایشگاه مشخصات کامل قطعات، مواد،  ساخت غرفه پایان کارها و روش های ساخت را برای کار به مدیران پروژه و سازندگان نمایشگاه ارائه می دهد. سپس مشخصات گرافیک نهایی شده و به الگوهای طراحان گرافیک تبدیل می شود.

  1. پیش نمایش و تأیید نمایشگاه

پس از ساختن نمایشگاه، این فرصت را خواهید داشت که پیش نمایش غرفه در محل شریک نمایشگاه خود را انجام دهید. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی در طول پیش نمایش، می توانید از شریک نمایشگاه خود بخواهید که در صورت لزوم، غرفه های شما را اصلاح و تنظیم کند.

متراژ غرفه های نمایشگاه

غرفه های نمایشگاه در ابعاد مختلف طیف گسترده ای دارند. بیشتر اوقات غرفه های نمایشگاه در ابعاد غرفه ۱۰’x10 ‘ساخته می شوند که به طور گسترده در صنعت به عنوان یک غرفه خطی خطی شناخته می شود. ساخت غرفه های ۱۰’x10 “غرفه های درون خطی” نامیده می شوند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که در کنار سایر غرفه های کف نمایشگاه قرار بگیرند.  این نوع غرفه ها به جلو باز می شوند و یک بعد فضای باز را برای شرکت کنندگان فراهم می کنند تا با تیم شما تعامل کرده و به غرفه خود وارد شوند. طراحی غرفه های داخلی نیز در اندازه های گسترده تری موجود هستند – طراحی ویلا در شمال برخی از متداول ترین ابعاد شامل غرفه های ۱۰ “x 20” و غرفه های بزرگتر “۱۰” x 30 “هستند. ۱۰’x20 “فضای دو برابر غرفه ۱۰’x10” را ارائه می دهد ، در حالی که غرفه ۱۰’x30 “فضای کف سه برابر غرفه خطی خطی استاندارد ۱۰’x10” را ارائه می دهد.

هزینه غرفه آرایی نمایشگاه

هزینه غرفه آرایی نمایشگاه و طراحی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت آبنمای آپارتمانی برای مثال این هزینه ها را می توان براساس زمان، متراژ، پرتراکم و پر کارد بودن یا نبودن غرفه، طراحی ویژه و منحصر به فرد آن، نوع سازه و غیره تقسیم بندی کرد.

طراحی غرفه

طراحی غرفه

تخمین اشتباه در این زمینه غالبا مشکلی است که هر غرفه داری ممکن است با آن مواجه شود که این امر یا باعث کمبود بودجه برای پرداخت هزینه های اصلی غرفه می شود و یا هزینه های معمول یک غرفه را در بر دارد. ساخت غرفه همچنین باعث جلوگیری از  هزینه های گزاف و غیر ضروری برای طراحی و ساخت یک غرفه مناسب می شود. باغ عروسی این پرسش برای همه ی سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل مختلف مطرح است که حضور در یک نمایشگاه چه میزان هزینه در بر خواهد داشت. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی در هر نمایشگاهی متفاوت است و به نوع، طراحی و سبکی که شما از آن انتظار دارید، بستگی دارد.

جهت طراحی و ساخت غرفه در کل کشور با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۰۷۸ تماس حاصل فرمائید.

  • نکاتی در محاسبه تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی

 

پس از یکسری از تحقیقات لازم در زمینه ی حضور در یک نمایشگاه، با یک برنامه ریزی دقیق در این زمینه می توان به نتایجی در مورد حضور موفق  در نمایشگاه و بازگشت سرمایه ای که برای غرفه از دست رفته، دست یافت. طراحی تخصصی ویلا بنابراین ابتدا باید هدف هایی در زمینه ی تبلیغات و تجارت خود در نظر بگیرید تا  مشخص شود که هدف شما از حضور در نمایشگاه چیست و قصد دارید در صورت حضور در نمایشگاه و ایجاد یک غرفه، چه نوع مخاطبی را به غرفه ی خود جذب کنید.

آیا قصد دارید در غرفه ی خود تنها به فروش کالا پرداخته یا می خواهید خدماتی را نیز در آن ارائه دهید؟ برنامه ی شما برای حضور در نمایشگاه شامل یک معرفی و ارائه ی چند گانه بوده یا تمرکز خود را بر روی تنها یک ارائه ی بزرگ خواهید گذاشت! ساخت باغ تالار در مورد تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی، اول از همه باید بودجه ای را برای خرید و یا اجاره ی غرفه ی خود در نظر بگیرید. در نمایشگاه های بین المللی تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی خرید سرپوشیده، حدودا مبلغی بین سیصد تا پانصد یورو برای هر متر مربع از غرفه برآورد شده است که این مبلغ تنها فضای خالی غرفه بدون هیچ گونه طراحی و ساختی را نشان می دهد. برای تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی خرید بهتر است زودتر اقدام کنید تا مکانی برجسته از نمایشگاه را برای برپایی غرفه ی خود رزرو نمایید. در صورتی که یک غرفه با کیفیت بالا از نظر محل برگزاری در دسترس شما نیست، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی بهتر است یکی از غرفه های حاشیه ی نمایشگاه را برای اولین حضور خود در آن نمایشگاه رزرو کنید.

هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران

این دقیقا سوالی است که هر کسی که تصمیم به حضور در نمایشگاه بین المللی می گیرد، در ذهن او ایجاد می شود،  چراکه این پایه و اساس هزینه‌های آن شرکت جهت حضور در نمایشگاه می باشد بنابراین دانستن اینکه هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران چقدر است یا در هر یک از سالن های نمایشگاه برای حضور چقدر باید پرداخت کرد، چیزی است که خیلی از ما به دنبال آن هستیم.

عوامل تاثیر گذار در تعرفه ایجاد و هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران ( رضا امیری )

  • مکان قرار گیری غرفه
  • اندازه و ابعاد غرفه مورد نظر
  • نوع تجارت شما
  • هزینه اسپانسر
  • هزینه ساخت و یا طراحی غرفه
  • مالیات اجاره غرفه
  • طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی