طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

موافقتنامه مشاوره

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۱:۳۳ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

 

موافقتنامه

موافقتنامه حاضر همراه با اسناد ومدارک موضوع ماده 2 آن که مجموعه ای غیر قابل تفکیک می باشد واز این پس "قرارداد " نامیده می شود ، در تاریخ .................. در  .................... بین .................... که از این پس کارفرما نامیده می شود ، از یک سو و واحد خدمات مشاوره پژوهشی .............................. به شماره ثبت .............. وکد اقتصادی ..................... که از این پس مشاور نامیده می شود از سوی دیگر طبق مقررات وشرایطی که در اسناد ومدارک این قرارداد درج شده ، منعقد می گردد.

 

ماده 1- موضع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از :

..........................................................................................................................................................................

که جزئیات آن در پیوست 1 تعیین شده است.

ماده 2- اسناد و مدارک

    این قرارداد شامل اسناد و مدارک زیر است .

    1. پروپزال مصوب
    2. شرایط عمومی
    3. پیوستها

پیوست 1- شرح موضوع قرارداد

پیوست 2- شرح خدمات طبق پیشنهاد (proposal ) تصویب شده

پیوست 3- مبلغ قرارداد ، روش محاسبه ونحوه پرداخت آن

پیوست 4- برنامه زمانی کلی

پیوست 5- شرایط خصوصی

پیوست 6- مشخصات افراد پژوهشگرهمراه با سوابق کاری وپژوهشی

    1. اسناد تکمیلی که حین انجام خدمات ، در چارچوب قرارداد و به منظور اجرای آن به مشاور ابلاغ شده یا بین طرفین قرارداد مبادله می شوند.
    2. مدارک وگزارشهای تائید شده

ماده 3 مدت

مدت انجام خدمات پژوهش موضوع قرارداد که شروع وتنفیذ آن طبق ماده 2 شرایط عمومی قرارداد است، با توجه به برنامه زمانی کلی ( پیوست 4 ) پیشنهادی مشاور برابر......... ماه است.

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://www.evimshahane.com

 

مدت یاد شده تابع تغییرات موضوع ماده 18 شرایط عمومی قرارداد خواهد بود.

ماده 4- مبلغ قرارداد

                        مبلغ قرارداد برای انجام خدمات برابر .................................................................... ریال شامل اجزای
 زیر است:

    1. حق الزحمه خدمات ..................................................... ریال
    2. هزینه آزمایشها وتامین مواد ومصالح وتجهیزات  ......................................................................ریال پیوست 3  درج می شود وهزینه مربوط به هر فصل نیز مشخص می گردد.

 

ماده 5 تعهدات طرفین قرارداد

    1. مشاور متعهد است خدمات پژوهشی خود را طبق اسناد و مدارک قرارداد ، در ازای دریافت مبلغ قرارداد انجام دهد واعلام می نماید که دارای توان وتشکیلات لازم برای انجام این کار است.
    2. کارفرما متعهد به انجام وظایفی است که در اسناد و مدارک قرارداد برای او معین شده است ونیز متعهد می شود که در ازای انجام خدمات موضوع قرارداد، مبلغ قرارداد مربوط را طبق اسناد ومدارک قرارداد به مشاور پرداخت کند.

ماده 6- نشانی

نشانی کارفرما:

نشانی مشاور:

                        هرگاه یکی از طرفین قرارداد نشانی خود را تغییر دهد باید 15 روز قبل از تاریخ تغییر ، نشانی جدید خود را به طرف دیگر اعلام کند تا وقتی که نشانی جدید به طرف دیگر اعلام نشده است ، مکاتبات به نشانی قبلی ارسال خواهد شد ودریافت شده تلقی می گردد.

ماده 7- تعداد نسخه های قرارداد

این قرارداد در ................ نسخه تنظیم شده وبه امضای دو طرف قرارداد رسیده ویک نسخه از آن به مشاور ابلاغ شده است وهمه نسخه های آن اعتبار یکسان دارند.

 

نماینده کارفرما

نام ونام خانوادگی

امضاء

نماینده مشاور

نام ونام خانوادگی

مهر وامضاء

 

پیوست شماره 1

شرح موضوع قرارداد

 

عنوان قرارداد  ......................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

پیوست شماره 2

شرح خدمات قرارداد

عنوان قرارداد  ......................................................................................................................................................

 

 

پیوست شماره3

مبلغ قرارداد ، روش محاسبه و نحوه پرداخت آن

عنوان قرارداد  ......................................................................................................................................................

 

 

  1. حق الزحمه:

کل حق الزحمه موضوع این قرارداد مبلغ .................................... ریال ( به حروف ...................................... ریال) می باشد.

 

  1.  نحوه پرداخت:

در اجرای مفاد 15 ، 16 و 17 شرایط عمومی این قرارداد به شرح زیر پرداخت میگردد:

    1. معادل 25 درصد کل حق الزحمه به عنوان پیش پرداخت درمقابل تضمین معتبر قانونی مورد قبول کارفرما وبدون کسر کسور قانونی طبق بند 16- 1 شرایط عمومی قرارداد که به تناسب پرداخت حق الزحمه ، مستهلک وتضمین مذکور آزاد می شود.

 

    1. حق الزحمه مجری جهت انجام خدمات موضوع این قرارداد متناسب با پیشرفت کار ( در مراحل 25% ، 50%، 75 % و 100% پیشرفت کار ) و پس از تائید کارفرما وبا کسر مالیات متعلقه قانونی به وی پرداخت خواهد شد.

 

    1. پرداخت حق الزحمه مجری پس از ارائه گزارشات میان مرحله ای درچهار مرحله پیشرفت کار ( 25% ، 50% ، 75 % ، 100% ) انجام گردیده وچنانچه میزان پیشرفت کارتائید شده توسط کارفرما مابین مقادیر مذکور باشد ، میزان پیشرفت کار مرحله قبل مبنای پرداخت خواهد بود.

 

    1. هرگاه مجری بدون عذر موجه ، مدت مقرر در این قرارداد را رعایت ننماید وتمام و یا قسمتی از کارها به تأخیر انجامد ، کارفرما مجاز است کل حق الزحمه مربوطه را تقلیل دهد. نسبت تقلیل حق الزحمه مساوی با نسبت مدت تأخیر به مدت تعیین شده برای انجام کارها خواهد بود . این تبصره درخصوص تأخیر درانجام هریک از اجزاء شرح خدمات وارائه گزارشات میان مرحله ای نیز قابل اعمال بوده و میزان تقلیل حق الزحمه به روش مشابه محاسبه خواهد شد.

 

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-42

 

 

 

  • طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی