طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

طراحی ویلا

طراحی ویلا اویم شاهانه

درباره ما
_
دفتر معماری اویم شاهانه از سال 94 فعالیت های خود را در زمینه صنعت ساختمان سازی،طراحی ویلا و اجرای ویلا ، معماری، داخلی ، منظر، نما ، مسابقات معماری توسط مهندس رضاامیری تاسیس شد و تاکنون توانسته اند دو بار در مسابقات معماری المان شهری رتبه اول رو کسب کنند و ده ها طرح در سرتاسر ایران طراحی و اجرا شده است.

خانه خود را چگونه دیزاین کنیم؟

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ب.ظ | طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه | ۰ نظر

خانه خود را چگونه دیزاین کنیم؟

گاهی اوقات خانه ما می تواند به پناهگاهی تبدیل شود که می خواهیم از آن فرار کنیمطراحی داخلی اما آیا تا به حال از قدرت طالع بینی برای تبدیل خانه خود به یک فضای الهام بخش تفریحی استفاده کرده اید؟ کنیتکس دیوار افراد باستان از طالع بینی برای دستیابی به اطلاعات مربوط به آینده و اطلاعات هواشناسی با ردیابی موقعیت ستارگان استفاده می کردند. نیازی نیست که هر ستاره ای را بشناسید یا یک طالع بینی شوید که سیاره عقب مانده را دنبال می کند. گاهی اوقات وقتی مردم با شما ملاقات می کنند ، می توانند علامت زودیاک شما را در عرض چند دقیقه پیش بینی کنند. پس چرا از این ویژگی هایی که شما را در فضای داخلی منزل منعکس می کند استفاده نمی کنید؟ این روزها ، همه ما شایسته یک تعطیلات عالی هستیم و می خواهیم اتاق هایی را طراحی کنیم که احساس کنیم در تعطیلات هستیم. پیشنهادات دکوراسیونی که کاملاً با نشانه شما متناسب باشد چطور؟ در اینجا ایده های دکوراسیون منزل با توجه به علامت زودیاک شما که برای شما توصیه می کنیم آورده شده است:

​​​​​​​https://www.evimshahane.com/wp-content/uploads/2022/02/IMG-20220215-WA0011-min.jpg

خانه ای که هم پیچیده باشد و هم با جزئیات لوکس تزئین شده باشد ، ممکن است خانه علامت زودرس برج جدی باشد. سبک چشم نواز ترکیبی از خطوط کلاسیک و قدرت سنت. لهجه های کلاسیک با لوکس در ابتدای یک دکوراسیون منزل هستند که روی آنها تأثیر می گذارد. این نوع شخصیت به پیشرفت خود اهمیت می دهد ، فعالیت های هنری را ترجیح می دهد و ضمن کشف خود ، شور مدرنیسم را تعریف می کند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید راهی برای سرگرمی خود پیدا کنید ، شما سرگرمی هستید! مبلمان ، لوازم تزئینی ، سرگرمی و نمایشی کلمات کلیدی هنگام تزئین خانه برای دلو هستند که به راحتی اهمیت می دهد. خانه خود را با الگوهای هندسی واضح ، هنر انتزاعی و مبلمان کامل کنید که به شما در بیان شخصیت بی حد و حصر و بلامانع خود کمک می کند. خانه ماهیان یک مکان فعالیت اجتماعی است که میهمانان می خواهند از آن دیدن کنند. لذت بردن از راحتی خانه ماهیانی که احساس لوکس بودن و فوق العاده راحت بودن می کنند ، جلوه ای تازه کننده خواهد داشت. رنگ آمیزی استخر سبک طراحی داخلی کشور که همیشه نسیمی مطبوع در خانه آنها ایجاد می کند و باعث می شود شما احساس کنید فصل بهار است و روح علامت زودیاک ماهی را منعکس می کند. هنگام تزئین خانه ، مقدار زیادی آرام ، رنگ طبیعی و وسایل دکوراسیون منزل نرم به آن اضافه کنید ، خود را با بالش های ابریشمی و فرش های راحت جوت غرق کنید.

 

  • طراحی ویلا اویم شاهانه اویم شاهانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی